Bureau Hotel L'Amour stelt liefde voor reclame centraal
- Bureaus
- 3 jan 2023 @ 07:41
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 jan 2023 @ 07:41
- Michiel van Zaane
Het nieuwe Amsterdamse creatief bureau Hotel L’Amour richt zich op ‘merken die geliefd willen worden’. Volgens de oprichters gedragen merken zich als stalkers in plaats van verleiders. Het Hotel wil daar verandering in brengen.
‘Gelukkig zien we een kentering in de markt en willen marketeers weer investeren in langlopende, opvallende campagnes, aldus Aad Kuijper, die eerder reclamebureau Alfred oprichtte. Valérie Dekeuwer wordt Managing Director van het nieuwe bureau. Ze komt van TBWA\Neboko waar ze als Business Director werkte voor diverse grote klanten. Het viertal is verantwoordelijk voor veel campagnes in de afgelopen jaren, voor Calvé, ABN/Amro, Unox, De Landmacht, Melkunie, Jumbo, Kruidvat, Heineken, Campina en Albert Heijn. Daarmee wonnen ze meerdere Gouden Loekies en Effies.
De eerste klant van Hotel L’Amour is al ingecheckt: Hema. ‘Een love brand bij uitstek waar we al onze liefde voor reclame in kwijt kunnen’, zegt Martijn van Marle. Bas Verheijen, CCO Hema: ‘De campagne die Peter en Martijn voor ons hebben gemaakt bij DDB Unlimited werkt heel goed voor Hema, dus we zijn blij dat we die nu kunnen voortzetten bij hun nieuwe bureau. En het zijn ook bijzonder aimabele mensen waar we gewoon graag mee werken. Die bureaunaam past goed bij ze.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing