Dentsu Creative breidt social team uit

Dentsu Creative breidt social team uit
  • Bureaus
  • 10 mrt 2023 @ 09:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het Amsterdamse bureau wil de Social & Entertainment hub verder laten groeien. Daarom wordt het team niet alleen uitgebreid, maar met name verbreed in kennis en kunde.

Dentsu Creative wil hiermee naar eigen zeggen ‘nog meer opdrachtgevers voor zich winnen die geloven in social brand building.’

(op de foto boven v.l.n.r.: Maarten Withoos, Dion Keizer, Anne Merel Verleun, Hesté Coetzee & Michael Nap)

Anne Merel Verleun startte op 1 maart als Creative Director. Zij was voorheen Creative Director bij Hammerfest. Bij Dentsu Creative Amsterdam gaat zij het social team van creatives en makers aansturen en zal zij samen met Michael Nap de dagelijkse leiding op zich nemen van de Social & Entertainment hub.

Eind vorig jaar kwam Maarten Withoos al over van influencer marketing bureau FIRST. Met zijn achtergrond in influencer marketing ziet Dentsu Creative hem als een aanwinst in de mix van het accountteam. Maarten is verantwoordelijk voor het Karwei- en Randstad-account en daarmee nauw betrokken geweest bij de social campagnes voor ‘Randstad andersom solliciteren’ en ‘Randstad career mode’.

Ook komt er een jong getalenteerd team naar het Amsterdamse bureau. Dion de Keizer (voorheen van Mr. Koreander) en Hesté Coetzee komen de always-on redactie versterken. Het redactieteam is onder leiding van Editor-in-chief Charlene-Clair de Recht mede-verantwoordelijk voor de dagelijkse content die wordt gemaakt voor (o.a.) TikTok, Snap en Instagram.

Michael Nap (Head of Social & Entertainment): ‘Steeds meer merken zien in dat social in de punt zetten van de media- en middelenmix bijzonder veel goede resultaten oplevert.

Om dat écht goed aan te pakken moeten merken investeren in een strakke social identity, social frist campagnes en een always on laag die echt iets toevoegt aan het overvolle social landschap.

Met deze uitbreiding is ons team een reflectie van wat merken nodig hebben om groot te worden middels social en zijn wij klaar voor de toekomst.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken