Dentsu Creative breidt social team uit
- Bureaus
- 10 mrt 2023 @ 09:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 mrt 2023 @ 09:58
- Sjaak Hoogkamer
Het Amsterdamse bureau wil de Social & Entertainment hub verder laten groeien. Daarom wordt het team niet alleen uitgebreid, maar met name verbreed in kennis en kunde.
Dentsu Creative wil hiermee naar eigen zeggen ‘nog meer opdrachtgevers voor zich winnen die geloven in social brand building.’
(op de foto boven v.l.n.r.: Maarten Withoos, Dion Keizer, Anne Merel Verleun, Hesté Coetzee & Michael Nap)
Anne Merel Verleun startte op 1 maart als Creative Director. Zij was voorheen Creative Director bij Hammerfest. Bij Dentsu Creative Amsterdam gaat zij het social team van creatives en makers aansturen en zal zij samen met Michael Nap de dagelijkse leiding op zich nemen van de Social & Entertainment hub.
Eind vorig jaar kwam Maarten Withoos al over van influencer marketing bureau FIRST. Met zijn achtergrond in influencer marketing ziet Dentsu Creative hem als een aanwinst in de mix van het accountteam. Maarten is verantwoordelijk voor het Karwei- en Randstad-account en daarmee nauw betrokken geweest bij de social campagnes voor ‘Randstad andersom solliciteren’ en ‘Randstad career mode’.
Ook komt er een jong getalenteerd team naar het Amsterdamse bureau. Dion de Keizer (voorheen van Mr. Koreander) en Hesté Coetzee komen de always-on redactie versterken. Het redactieteam is onder leiding van Editor-in-chief Charlene-Clair de Recht mede-verantwoordelijk voor de dagelijkse content die wordt gemaakt voor (o.a.) TikTok, Snap en Instagram.
Michael Nap (Head of Social & Entertainment): ‘Steeds meer merken zien in dat social in de punt zetten van de media- en middelenmix bijzonder veel goede resultaten oplevert.
Om dat écht goed aan te pakken moeten merken investeren in een strakke social identity, social frist campagnes en een always on laag die echt iets toevoegt aan het overvolle social landschap.
Met deze uitbreiding is ons team een reflectie van wat merken nodig hebben om groot te worden middels social en zijn wij klaar voor de toekomst.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing