Yummygums versterkt sales- en productteam
- Bureaus
- 15 mrt 2023 @ 14:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 mrt 2023 @ 14:25
- Sjaak Hoogkamer
Het in Amsterdam gevestigde vitaminemerk Yummygums versterkt het team met de komst van Ruben Hijl en Tim Wolters per 15 maart 2023.
Hijl (r. op foto boven) treedt in dienst als de nieuwe Head of Sales en maakt daarbij de overstap van Tony’s Chocolonely. Wolters (links) start als nieuwe Head of Product na een loopbaan bij Vitaminstore.
Na een studie technische bedrijfskunde bekleedde Hijl diverse sales- en category management functies bij Unilever. In 2016 maakte hij de overstap naar Tony’s Chocolonely. Hij vervulde daar verschillende internationale- en nationale rollen, waarbij hij als laatste als Head of Sales verantwoordelijk was voor Retail & OOH in Nederland en Export & Duty-free Travel Retail. Hij wil bij het vitaminemerk sociaal ondernemen nog hoger op de agenda zetten en zich focussen op de groei van het retailkanaal. ‘Het enthousiasme en het ondernemerschap van het kleine team in combinatie met alle internationale kansen, waren doorslaggevend voor mijn keuze. Ik kan het commerciële stuk bij Yummygums verder uitbouwen. Onze ambitie is groot: we willen wereldwijd de beste zijn, en daarmee de preferred partner worden voor grote retail partners.’
De loopbaan van Wolters speelt zich volledig af in de voedingssupplementenbranche. Van 2009 tot 2022 was hij werkzaam bij Vitaminstore in diverse rollen als Logistics Manager en Category & Product manager. Afgelopen jaar was hij nauw betrokken bij de oprichting van Vitamines.com als founding member. Wolters volgt graag alle trends en ontwikkelingen op het gebied van gezondheid nauwgezet en kan niet wachten om in zijn nieuwe rol Yummygums met deze kennis te verrijken. ‘Yummygums heeft als doel mensen te laten genieten van gezonde gewoontes. Met mijn kennis en ervaring wil ik het merk naar het volgende niveau tillen op het gebied van productontwikkeling. Er is nog zoveel mogelijk op het gebied van innovatie om mensen uit te laten kijken naar een gezonde leefstijl.’
Met de komst van beide heren onderstreept Yummygums naar eigen zeggen ‘de groeiambities op het gebied van internationalisering, het fysieke retailkanaal en productontwikkeling.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing