Bijvoorkeur wint Saitaku

- Bureaus
- 14 sep 2023 @ 10:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Nieuwe klantFood
- 14 sep 2023 @ 10:15
- Peter van Woensel Kooy
Saitaku, een zeer groot Japans foodmerk in Nederland, is klant geworden bij Bijvoorkeur. Aan de bureaukeuze ging een pitch vooraf.
Saitaku heeft een compleet assortiment ingrediënten voor de Japanse keuken, van Sushi en Poke Bowls tot Teriyaki en is in de supermarkt verkrijgbaar. Het merk, dat wordt verkocht in zo’n 30 landen, wordt in Nederland en België gedistribueerd door GranFood, het bedrijf achter merken als Grand’Italia, Aardappel Anders en D&L.
Bijvoorkeur, het bureau dat eind 2022 werd opgericht door Thijs de Boer en Budi Gonzalez de Chaves, zal voor Saitaku de nieuwe campagnes en (winkelvloer)-activaties ontwikkelen om zo de merkvoorkeur te verhogen.
Bjorn van Sinttruije, Sr Brand Manager bij GranFood: 'Wij werden in de pitch erg gelukkig van de creativiteit, scherpte op de uitdagingen, en de energie van Bijvoorkeur. Wij gaan met veel enthousiasme samen werken aan de merkvoorkeur van Saitaku.'
Budi Gonzalez de Chaves, mede-oprichter van Bijvoorkeur, knipogend: 'Om te vieren dat Saitaku klant is geworden, eten we bij Bijvoorkleur vanaf nu elke dag Ramen als ontbijt, Poke Bowl als lunch en Sushi als diner. Eind december gaan we kijken of dit ook het schema voor 2024 gaat worden. Ik denk van wel.'
(PvWK)
Over Bijvoorkeur
'Bijvoorkeur is het bureau dat reclame terug wil brengen naar de kern: het creëren van merkvoorkeur. Met alle middelen en innovaties van deze tijd. Maar met een stevig fundament van marketingwetenschap, bewezen psychologische inzichten en de nodige reclame-intuïtie en creativiteit.'
(bron: BV)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- pitch
- GranFood
- Budi Gonzalez de Chaves
- Japan
- Bijvoorkeur
- activaties
- Bjorn van Sinttruije
- Thijs de Boer
- bureau
- Saitaku
- winkelvloer
- foodmerk
- campagnes
- nieuw
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
- Wereldmuseum bepleit open blik naar... 09-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management