Wehkamp lanceert nieuwe positionering met shoppable campagne
- Bureaus
- 19 sep 2023 @ 09:50
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CommercialsRetailCampagnes
- 19 sep 2023 @ 09:50
- Nanny Kuilboer
Wehkamp lanceert een shoppable campagne met presentatrice Leonie ter Braak in de hoofdrol. Door de QR-codes op het scherm te scannen kun je de items meteen shoppen. Het is de eerste campagne van Wehkamp onder de door Dentsu Creative ontwikkelde herpositionering ‘Het mooie van nu’.
Ook de (digital) out of home uitingen zijn shoppable. Het is de eerste campagne van Wehkamp onder de door Dentsu Creative ontwikkelde herpositionering ‘Het mooie van nu’.
'Het mooie van nu'
Heleen Janssen (Wehkamp) en Britt Boss (Dentsu Creative): ‘Wehkamp is al 70 jaar hét bedrijf voor de gezinnen van Nederland. Om te blijven bieden wat huishoudens nu en in de toekomst nodig hebben, doen we wat Wehkamp altijd al deed: vooruitkijken en meegroeien met trends, tijdgeest en uitblinken in service. In een eigentijdse jas. Dat is precies waar Het mooie van nu over gaat.’ De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Dentsu Creative Amsterdam en Zigt Media en gaat 19 september 2023, vandaag dus op Prinsjesdag, live.
CREDITS
KLANT: Wehkamp
OPDRACHTGEVER: Heleen Janssen, Shura Vermeiren
BUREAU: Dentsu Creative
CREATIVE DIRECTOR: Mark Muller
CREATIVES: Thomas Aberson, Judith Hartog
STRATEGY: Nine de Knecht & Britt Boss
ACCOUNT TEAM: Lieke de Klein, Fleur van der Eijk
RTV PRODUCER: Carmen Ramsaran
PRODUCTION COMPANY: Holy Fools
DIRECTOR: David Eilander
EXECUTIVE PRODUCER: Collin Maas
PRODUCER: Koen van der Knaap
DOP: Robbie van Brussel
EDITOR: Jorien Voogt
FOTOGRAAF: Rafael Bergman
GRADING & ONLINE: Captcha
SOUND: Public Audio & Tambr
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

