Etos lanceert verzorgingslijn voor nieuwe medewerkers

Etos lanceert verzorgingslijn voor nieuwe medewerkers
  • Bureaus
  • 18 jun 2024 @ 09:40
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Je ware gezicht lotion, lachrimpel crème en warm bad olie zijn een kleine greep uit de producten van de unieke verzorgingslijn die Etos speciaal lanceert voor nieuwe medewerkers. Met als motto “Werken bij Etos voelt goed” hoopt het bedrijf met deze wervingscampagne nieuwe medewerkers te vinden.

Een potje carrière maken met Etos carrièretijger balsem met verwarmende kaneelbladolie, cajaputi olie, akkermuntolie, kruidnagelolie, menthol en kamfer. Die gebruikt kan worden bij persoonlijke groei en het maken van carrière stappen. Of ga voor een extra glad en zacht gevoel met de lachrimpel dagcrème: hydrateert de huid na het vele lachen met collega’s. Dompel jezelf onder in een hecht, warm team en gebruik hun ontspannen warm bad olie verrijkt met organic klaprooszaadolie en de geur van mimosa en jasmijn. Of kies voor de een baan die bruist bal waar geen werkdag hetzelfde is, volgens de campagne.

Het creatieve bureau Neew ontwikkelde deze campagne voor Etos en de producten die de bijzondere werking van een baan bij Etos overbrengen. ‘Het mooie van deze campagne is dat we onze belofte van goed werkgeversschap echt vanuit de kern van ons merk hebben vormgegeven. Hier is uiteindelijk een productlijn uitgekomen die alle bouwstenen van Etos als werkgever op de kaart zet, met een knipoog natuurlijk’ aldus Maarten Bokhoven, Manager Community & Engagement Etos.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken