Kidnie start campagne tegen 0% genezing

- Bureaus
- 20 jun 2024 @ 15:03
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 20 jun 2024 @ 15:03
- Michiel van Zaane
Kinderen met een nierziekte hebben nu 0% kans op genezing. Kidnie, het nieuwe merk van de Nierstichting, start een campagne om van deze 0 minimaal 25% kans op genezing te maken.
Stel je voor: elke operatie die je ondergaat, medicijn dat je slikt of operatie aan je nieren dragen niet bij aan je echte genezing. Met dat frustrerende gevoel lopen kinderen geboren met een nierziekte elke dag rond.Ook voor ouders, artsen en dierbaren is dat onacceptabel,.
Samen tegen 0 is een activerende lanceringscampagne om iedereen op te roepen die 0 te verslaan. Zodat kinderen weer kunnen genieten van een zorgeloze jeugd vol avonturen.
Samen met De Nierstichting en nefrologen is Kidnie in het leven geroepen om de kans op genezing te vergoten. De campagne laat zien dat iedereen kan helpen en dat elke bijdrage, hoe klein ook, ervoor zorgt dat kinderen groot kunnen dromen.
De campagne is ontwikkeld door Closed on Monday.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

