PostNL lanceert “Droom Groter” voor e-commerce mkb’ers

- Bureaus
- 19 jun 2024 @ 07:46
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 19 jun 2024 @ 07:46
- Michiel van Zaane
PostNL heeft een zakelijke campagne gelanceerd, gericht op mkb‘ers die zich bezig houden met e-commerce. Onder de titel “Droom Groter” geeft PostNL de mkb’ers tips en hulp om te laten zien dat er meer mogelijk is dan ondernemers soms denken.
‘Elke e-commerce onderneming start met een droom. Onze missie met deze campagne is om MKB ondernemers bewust te maken dat er meer mogelijk is dan ze nu denken. Binnen PostNL is er een soort “schatkamer” met kennis, ervaring en tips over e-commerce. En die delen we graag’ zegt Larissa Zomerdijk, Sr. Marketeer E-commerce Zakelijk bij PostNL.
‘Op ons nieuwe E-commerceplein vinden online ondernemers bijvoorbeeld tips hoe ze hun retouren kunnen verlagen of hoe ze meer bestellingen kunnen realiseren’ vult Elaine Dauvillier Sr. Marketeer E-commerce aan.
Zomerdijk vervolgt: ‘De kennis is afgestemd op de unieke behoeften van e-commerce webshops, van kleine start-ups tot gevestigde online winkels. Zo geven we ze niet alleen de tools én steun om hun doelen te bereiken, maar om deze ook te overtreffen. Dus daarom de oproep aan alle e-commerce ondernemers: Droom groter.’
De campagne, in samenwerking met bureau Retail Republic gemaakt, bestaat onder andere uit diverse video’s die branchegericht ingezet kunnen worden.
Credits:
Opdrachtgever: PostNL, Larissa Zomerdijk, Elaine Dauvillier, Belinda Kalff
Bureau Retail Republic: Pieter Brusman, Sandra Willemse, Remko Regenboog
Regie The Director’s Cut: Robin Zom
DOP: Bob Alkemade
Productie: This is Us, Guido Elenbaas, Deveril Abels, Ron Grounewoud
Grip: Grip4Rigging, Peter van Vucht, Inne Feenstra
Fotografie: Leon van den Broek
Edit en grading: Jeroen Hoogaars
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat laat zien: duurzaam leven is makkelijk
- Even schakelen met nieuwe campagne van Sunny Cars
- Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht
- 'Ik neem een belachelijk assortiment Apple-producten mee'
- Lynk & Co lanceert Europese campagne ‘Wonder. Full.’
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency of the Year
Laatste Nieuws
- Mattmo bedenkt nieuwe pay off voor... 31-07-2025
- Nederlands marketingbureau... 30-07-2025
- Lynk & Co lanceert Europese campagne... 28-07-2025
- SuperHeroes wint Ad Age Small Agency... 28-07-2025
- 'Ik neem een belachelijk assortiment... 25-07-2025
- 'Echte aandacht is offline'23-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers