Yuki en The Other Agency altijd synchroon

- Bureaus
- 23 jan 2025 @ 09:04
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 jan 2025 @ 09:04
- Kel Koenen
Yuki, maker van accountancysoftware, trapt met The Other Agency het nieuwe jaar af met een grootschalige campagne in België en Nederland. Onder de slogan 'Altijd In Sync' benadrukt de campagne hoe Yuki ondernemers en accountants dichter bij elkaar brengt, zelfs in uitdagende tijden.
De campagne speelt in op een belangrijke uitdaging: een gebrek aan wederzijds begrip tussen ondernemers en accountants. Uit onderzoek blijkt dat beide partijen niet altijd duidelijk begrijpen wat de ander doet, wat de samenwerking kan bemoeilijken.
Yuki biedt een oplossing door beide partijen via één platform toegang te geven tot dezelfde cijfers, maar binnen een interface die op hun specifieke behoeften is afgestemd. 'Met Yuki zorgen we ervoor dat ondernemer en accountant altijd op elkaar afgestemd zijn', luidt de campagneboodschap. De software maakt het mogelijk om moeiteloos samen te werken, zonder dat er altijd woorden nodig zijn.
De Altijd In Sync-campagne is groots opgezet en zal te zien zijn op televisie, buitenreclame (OOH), in print en op sociale media. Daarnaast zijn er enkele activatiemomenten gepland, waarmee Yuki haar boodschap kracht bijzet en de doelgroep op innovatieve manieren bereikt.
Voor de campagne werkt Yuki samen met creatief bureau The Other Agency. Het doel is niet alleen om de softwareoplossing te promoten, maar ook om een bredere bewustwording te creëren over het belang van een nauwe samenwerking tussen ondernemers en accountants.
Credits
Client: Yuki
Agency: The Other Agency
Client Manager: Nina Troch
Creative Director: Tim Driesen
Creatief team: Yves van Hacht en Ruben De Praetere
Strategic Planner: Axel Havermans
Design: Julie Pittevils & May Antoine
Senior Copywriter: Ellen Aspeslagh
Media strategy: Lucila Funes
Director: Dirk Domen
Production: DIPLOMAT
Executive Producer: Joachim Veyfeyken & Erik Van Overloop
DOP: David Doom
Gaffer: Tom Van Overstraeten
Editor: Glenn Renard
Art Direction: Pauline Castelein
Styling: Inger Pedersen
Sound set: Steven Van der Perre
MUA: Celine Kellens
Photographer: James Wood (Lichtwaas)
Postproduction : Uncanny
Sound design: La Vita e Media
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers