'Ik ben Dirk' winnaar Grand Prix Content Marketing 2015

'Ik ben Dirk' winnaar Grand Prix Content Marketing 2015
  • Content
  • 20 nov 2015 @ 14:44
  • 27135 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content Marketing

Donderdagavond 19 november was de spanning te snijden in DeFabrique in Utrecht. Daar werden de winnaars bekend gemaakt van de Grand Prix Content Marketing 2015. In de categorie Business to Employee heeft Dirk goud gewonnen met hun campagne 'Ik ben Dirk'.

Ik ben Dirk
In samenwerking met ZB Communicatie & Media heeft Dirk van den Broek voor de medewerkers een online omgeving ontwikkeld met daarin social media, training en gaming. 'Wij zijn trots op deze prijs', zegt Formule Directeur Marcel Huizing. 'Hoe train je de medewerkers en blijf je met ze in contact als 9.000 van de 12.000 collega’s parttime werken? Dat was voor ons de uitdaging en Ik ben Dirk is hiervoor de oplossing.'

Martijn Sleven, HR-manager Dirk van de Broek, is nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van ‘Ik ben Dirk’. Hij voegt toe: 'Het is mooi om te zien hoe groot het enthousiasme is bij onze medewerkers. Vanaf dag één zien we dat medewerkers elkaar actief opzoeken om ideeën te delen en kennis uit te wisselen.'

Grand Prix
De Grand Prix Content Marketing is een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om communicatie-, marketing- of sales doelstellingen te realiseren. De beste strategieën worden beloond met een gouden, zilveren en bronzen award. De uitgangspunten voor de Awards zijn overzichtelijk: de communicatiedoelstelling, de gekozen middelen en het effect ervan.

Dirk
De supermarktformule Dirk omvat 106 winkels met een kwaliteitsdiscountformule. Dirk winkels zijn gevestigd in Noord- en Zuid-Holland, Noord-Brabant, Utrecht, Gelderland, Flevoland, Overijssel en Zeeland. Kijk voor meer informatie op www.dirk.nl.
De supermarktketen is sinds 1 januari 2009 onderdeel van Detailresult Groep NV. Detailresult Groep NV heeft behalve diverse supermarktformules ook eigen productiebedrijven, diverse distributiecentra, verscentrales en transport. Tot slot zijn er aan het bedrijf gelieerde tuincentra en slijterijen. Kijk voor meer informatie op www.detailresult.nl.


Foto: Danto Fotografie
Van links naar rechts: Martijn Sleven( HR-Manager Dirk van den Broek), Lydia van den Brink (Online strateeg ZB communicatie&media), Thieme Wels (Online redacteur/Producer ZB communicatie&media)


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken