BankGiro Loterij lanceert Topstukken
- Content
- 30 apr 2020 @ 10:35
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Kunst & CultuurPodcast
- 30 apr 2020 @ 10:35
- Lucas Boon
De BankGiro Loterij lanceert de podcast-serie Topstukken. Hierin vraagt Albert Verlinde, ambassadeur van de cultuurloterij, curatoren en andere experts uit de culturele sector naar opmerkelijke objecten en verhalen.
De podcast is ontwikkeld door Airborne, de audiotak van Born05 Group. In iedere aflevering delen gasten bijzondere verhalen achter hun 'topstukken'. In de eerste drie afleveringen staan achtereenvolgens Naturalis, het Concertgebouw en het Frans Hals Museum centraal. Daarna verschijnt er elke dinsdag een nieuwe aflevering, in ieder geval tot juni.
Albert Verlinde zegt: 'Als groot cultuurliefhebber vind ik het verdrietig dat veel van de prachtige cultuur in ons land maandenlang niet toegankelijk is. Ik hoop dat we met deze podcast iedereen toch een beetje kunnen blijven inspireren.'
De BankGiro Loterij steunt sinds 1961 organisaties die werken aan cultuur en behoud van cultureel erfgoed in Nederland. Dankzij de deelnemers kan de loterij jaarlijks een financiële bijdrage doen. Dit jaar ging er 84,3 miljoen euro naar 77 culturele organisaties. Geert Friebel, hoofd marketing & partnerships bij BankGiro Loterij, zegt: 'Door deze crisis is dat relevanter dan ooit. Toen duidelijk werd hoe zwaar corona de culturele sector treft, zijn wij meteen gaan nadenken hoe we onder deze ongekende omstandigheden instellingen extra kunnen helpen. Hopelijk biedt deze podcast extra steun om toegankelijk te blijven.'
De podcast is te beluisteren via bankgiroloterij.nl/podcast en onder meer Spotify en Apple.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
- Lego World 2025: bouwen aan beleving en merk
Laatste Nieuws
- 'De Grand Prix draait niet om... 19-09-2025
- GPCM2025: 'Contentmarketing krijgt... 18-09-2025
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes