Anna Noushin en Yeliz Cicek lanceren podcast

- Content
- 23 feb 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MediastrategiePodcastStorytelling
- 23 feb 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Influencers Yeliz Çiçek en Anna Nooshin lanceren hun nieuwe gezamenlijke podcast ‘How to get the job (done)’. Tijdens deze wekelijkse podcast bespreekt het duo alles over carrière maken en ondernemen.
In lijn met hun motto ‘Real queens don’t gatekeep’ delen ze hun netwerk en kennis met alle vrouwen die het net zoals zij willen maken in de mode- of mediabusiness.
Elke maandag om 17 uur komt een nieuwe aflevering online, naar eigen zeggen de perfecte kickstart van je week en inclusief genoeg inspiratie om je business of carrière een boost te geven. De bekende zakenvrouwen delen al hun kennis die zij de afgelopen twaalf jaar opdeden in de media- en modewereld en zeker niet zonder een kritische noot of lach, want ze delen ook een innige vriendschap. Van investeren tot personal branding en tips voor effectief netwerken: alle onderwerpen om je business of carrière te laten glowen en growen komen voorbij.
Ook worden elke week vragen behandeld die vrouwen stellen via Instagram of TikTok over een bepaald onderwerp en bellen de dames met een expert uit de sector, die op hun ‘speed dial’ zit. Denk aan de psycholoog waar Yeliz maandelijks op de bank zit, de investeerder waar Anna veel mee werkt of de modestylist waar Yeliz al jaren mee samenwerkt in de bladenwereld.
How to get the job (done) is vanaf nu elke maandag te beluisteren. Tune hier in via Spotify.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- personal brand
- Anna Nooshin
- lifestyyle
- podcast
- How to get the job (done)
- Spotify
- Yeliz Çiçek
- TikTok
- Ista
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vier TikTok-ads die wél werken (en wat merken hier van kunnen...
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB over live pitch tijdens...
- Heineken introduceert ‘The Flipper’ tegen digitale afleiding
- McDonald’s laat lef en luistervermogen samenkomen in...
- Fjällräven opnieuw verkozen tot duurzaamste modemerk
- Tabloo start speelse contentmarketing campagne over...
Laatste Nieuws
- Tabloo start speelse... 16-04-2025
- Sterk, creatief en vol lef - ANWB... 11-04-2025
- McDonald’s laat lef en... 09-04-2025
- Heineken introduceert ‘The Flipper’... 09-04-2025
- Fjällräven opnieuw verkozen tot... 07-04-2025
- Jennifer Hoffman promoot duurzame... 02-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management