Anna Noushin en Yeliz Cicek lanceren podcast

Anna Noushin en Yeliz Cicek lanceren podcast
  • Content
  • 23 feb 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MediastrategiePodcastStorytelling

Influencers Yeliz Çiçek en Anna Nooshin lanceren hun nieuwe gezamenlijke podcast ‘How to get the job (done)’. Tijdens deze wekelijkse podcast bespreekt het duo alles over carrière maken en ondernemen.

In lijn met hun motto ‘Real queens don’t gatekeep’ delen ze hun netwerk en kennis met alle vrouwen die het net zoals zij willen maken in de mode- of mediabusiness.

Elke maandag om 17 uur komt een nieuwe aflevering online, naar eigen zeggen de perfecte kickstart van je week en inclusief genoeg inspiratie om je business of carrière een boost te geven. De bekende zakenvrouwen delen al hun kennis die zij de afgelopen twaalf jaar opdeden in de media- en modewereld en zeker niet zonder een kritische noot of lach, want ze delen ook een innige vriendschap. Van investeren tot personal branding en tips voor effectief netwerken: alle onderwerpen om je business of carrière te laten glowen en growen komen voorbij.

Ook worden elke week vragen behandeld die vrouwen stellen via Instagram of TikTok over een bepaald onderwerp en bellen de dames met een expert uit de sector, die op hun ‘speed dial’ zit. Denk aan de psycholoog waar Yeliz maandelijks op de bank zit, de investeerder waar Anna veel mee werkt of de modestylist waar Yeliz al jaren mee samenwerkt in de bladenwereld.

How to get the job (done) is vanaf nu elke maandag te beluisteren. Tune hier in via Spotify.
(PvWK)

 

 

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken