Gamma lanceert tuinklus-serie op YouTube

Gamma lanceert tuinklus-serie op YouTube
  • Content
  • 13 mei 2020 @ 10:47
  • 25851 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentYouTube

Bouwmarktketen Gamma lanceert een nieuwe YouTube-serie genaamd Tuinklussen. De serie biedt 'how to'-content voor de tuin-doe-het-zelver.

In de videoserie, ontwikkeld door YouTube-bureau 5PM, worden tips gegeven zoals vlonder aanleggen, houten schutting plaatsen en regenton aansluiten in de tuin (zie onder). Op basis van feitelijke data en inzichten en het zoekgedrag van bezoekers op YouTube heeft 5PM Gamma geadviseerd over welke videocontent het beste ontwikkeld en distribueerd kan worden.

Laurens Miedema, manager marketing & communicatie bij Gamma, zegt: 'Nu iedereen thuiszit, heeft 5PM ons geadviseerd deze tuinklusserie te lanceren. We kunnen onze doelgroep nu gerichter helpen met hun doe-het-zelf-vragen.'

De serie bestaat in totaal uit zeven video's, bekijk ze hier.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken