Gogo lanceert nieuwe zomercampagne
- Content
- 25 nov 2021 @ 10:43
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 25 nov 2021 @ 10:43
- Nanny Kuilboer
Jongerenreizenaanbieder Gogo, onderdeel van Sunweb Group, lanceert een nieuwe zomercampagne. Het concept start met de nieuwe pay-off ‘This is how we Gogo’ en bevat diverse video’s voor online en outdoor.
Gogo is de grootste aanbieder van jongerenreizen naar de bestemmingen Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos, Mallorca, Zakynthos, Kos en Albufeira. Voor de nieuwe zomercampagne, die in het teken staat van ‘je vakantie maximaliseren’, is er gekozen voor een zomerse en absurdistische vakantiesetting. Hoofdrolspelers Floris Göbel en Sanne Honselaar delen een aantal korte, grappige en verrassende vakantietips vanuit een poppy geel/blauw gekleurde studio setting.
Zomercampagne Gogo op basis van dynamische content
Dylan Sesink Clee, Brand Manager Gogo: ‘Met onze nieuwe zomercampagne willen we Gogo weer zichtbaar maken bij jongeren. Hiervoor hebben we gekozen voor toffe video’s die we online distribueren, de plek waar jongeren content consumeren. De videocampagne is voorzien van onze nieuwe centrale boodschap This is how we Gogo en bevat steeds een openingszin, dansmove of dagactiviteit. Vanaf nu start de early-bird campagne en in Q1 gaan we verder met een brand awareness-campagne. Later in het boekingsseizoen sluiten we hier nog andere campagnes op aan. Daarnaast hebben we nog een winactievideo opgenomen, waarmee de kijkers een vip-trip kunnen winnen: een ultieme vakantie met vrienden, volledig verzorgd door Gogo. Het unieke aan de zomercampagne is dat alles op basis van dynamisch content is geproduceerd en we de video’s kunnen aanpassen en optimaliseren op basis van het kijkgedrag van onze doelgroep.’
Conversie
Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit. Geert Doek, Managing Director Towel en co-founder The Pool: ‘Voor de distributie van de videocontent maken we gebruik van het touch-tell-sell-model, in combinatie met dynamische creatie. Op deze manier zorgen we ervoor dat de doelgroep van initiële interesse naar conversie gaat. Als eerste inspireren we de kijkers met vermakelijke en aantrekkelijke touch-videocontent die inspeelt op het gevoel en de interesses. Vervolgens wordt de doelgroep geretarget met tell-content. Hiervoor hebben we zes bestemmingvideo’s opgenomen. Hierin vertellen de hosts over de unieke highlights van elke bestemming, zodat de kijker gemakkelijk een voorkeur kan kiezen. En tenslotte activeren we hen door middel van dynamische snippets en fotografie met een overtuigende deal, om conversie te realiseren.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers