Gogo lanceert nieuwe zomercampagne
- Content
- 25 nov 2021 @ 10:43
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 25 nov 2021 @ 10:43
- Nanny Kuilboer
Jongerenreizenaanbieder Gogo, onderdeel van Sunweb Group, lanceert een nieuwe zomercampagne. Het concept start met de nieuwe pay-off ‘This is how we Gogo’ en bevat diverse video’s voor online en outdoor.
Gogo is de grootste aanbieder van jongerenreizen naar de bestemmingen Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos, Mallorca, Zakynthos, Kos en Albufeira. Voor de nieuwe zomercampagne, die in het teken staat van ‘je vakantie maximaliseren’, is er gekozen voor een zomerse en absurdistische vakantiesetting. Hoofdrolspelers Floris Göbel en Sanne Honselaar delen een aantal korte, grappige en verrassende vakantietips vanuit een poppy geel/blauw gekleurde studio setting.
Zomercampagne Gogo op basis van dynamische content
Dylan Sesink Clee, Brand Manager Gogo: ‘Met onze nieuwe zomercampagne willen we Gogo weer zichtbaar maken bij jongeren. Hiervoor hebben we gekozen voor toffe video’s die we online distribueren, de plek waar jongeren content consumeren. De videocampagne is voorzien van onze nieuwe centrale boodschap This is how we Gogo en bevat steeds een openingszin, dansmove of dagactiviteit. Vanaf nu start de early-bird campagne en in Q1 gaan we verder met een brand awareness-campagne. Later in het boekingsseizoen sluiten we hier nog andere campagnes op aan. Daarnaast hebben we nog een winactievideo opgenomen, waarmee de kijkers een vip-trip kunnen winnen: een ultieme vakantie met vrienden, volledig verzorgd door Gogo. Het unieke aan de zomercampagne is dat alles op basis van dynamisch content is geproduceerd en we de video’s kunnen aanpassen en optimaliseren op basis van het kijkgedrag van onze doelgroep.’
Conversie
Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit. Geert Doek, Managing Director Towel en co-founder The Pool: ‘Voor de distributie van de videocontent maken we gebruik van het touch-tell-sell-model, in combinatie met dynamische creatie. Op deze manier zorgen we ervoor dat de doelgroep van initiële interesse naar conversie gaat. Als eerste inspireren we de kijkers met vermakelijke en aantrekkelijke touch-videocontent die inspeelt op het gevoel en de interesses. Vervolgens wordt de doelgroep geretarget met tell-content. Hiervoor hebben we zes bestemmingvideo’s opgenomen. Hierin vertellen de hosts over de unieke highlights van elke bestemming, zodat de kijker gemakkelijk een voorkeur kan kiezen. En tenslotte activeren we hen door middel van dynamische snippets en fotografie met een overtuigende deal, om conversie te realiseren.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- [Marketing the Rainbow #52b] Shell gaat van geel en rood naar...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
Laatste Nieuws
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
- Harper's Bazaar Business Club haakt... 01-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing