Gogo lanceert nieuwe zomercampagne

Gogo lanceert nieuwe zomercampagne
  • Content
  • 25 nov 2021 @ 10:43
  • 10203 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Jongerenreizenaanbieder Gogo, onderdeel van Sunweb Group, lanceert een nieuwe zomercampagne. Het concept start met de nieuwe pay-off ‘This is how we Gogo’ en bevat diverse video’s voor online en outdoor.

Gogo is de grootste aanbieder van jongerenreizen naar de bestemmingen Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos, Mallorca, Zakynthos, Kos en Albufeira. Voor de nieuwe zomercampagne, die in het teken staat van ‘je vakantie maximaliseren’, is er gekozen voor een zomerse en absurdistische vakantiesetting. Hoofdrolspelers Floris Göbel en Sanne Honselaar delen een aantal korte, grappige en verrassende vakantietips vanuit een poppy geel/blauw gekleurde studio setting.

Zomercampagne Gogo op basis van dynamische content

Dylan Sesink Clee, Brand Manager Gogo: ‘Met onze nieuwe zomercampagne willen we Gogo weer zichtbaar maken bij jongeren. Hiervoor hebben we gekozen voor toffe video’s die we online distribueren, de plek waar jongeren content consumeren. De videocampagne is voorzien van onze nieuwe centrale boodschap This is how we Gogo en bevat steeds een openingszin, dansmove of dagactiviteit. Vanaf nu start de early-bird campagne en in Q1 gaan we verder met een brand awareness-campagne. Later in het boekingsseizoen sluiten we hier nog andere campagnes op aan. Daarnaast hebben we nog een winactievideo opgenomen, waarmee de kijkers een vip-trip kunnen winnen: een ultieme vakantie met vrienden, volledig verzorgd door Gogo. Het unieke aan de zomercampagne is dat alles op basis van dynamisch content is geproduceerd en we de video’s kunnen aanpassen en optimaliseren op basis van het kijkgedrag van onze doelgroep.’

Conversie

Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit. Geert Doek, Managing Director Towel en co-founder The Pool: ‘Voor de distributie van de videocontent maken we gebruik van het touch-tell-sell-model, in combinatie met dynamische creatie. Op deze manier zorgen we ervoor dat de doelgroep van initiële interesse naar conversie gaat. Als eerste inspireren we de kijkers met vermakelijke en aantrekkelijke touch-videocontent die inspeelt op het gevoel en de interesses. Vervolgens wordt de doelgroep geretarget met tell-content. Hiervoor hebben we zes bestemmingvideo’s opgenomen. Hierin vertellen de hosts over de unieke highlights van elke bestemming, zodat de kijker gemakkelijk een voorkeur kan kiezen. En tenslotte activeren we hen door middel van dynamische snippets en fotografie met een overtuigende deal, om conversie te realiseren.’

 

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken