Peugeot-rijders gaan op muzikale roadtrip
- Content
- 25 nov 2021 @ 09:48
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - ContentCampagnesAutomotive
- 25 nov 2021 @ 09:48
- Ryan Baij
In de nieuwe campagne van Peugeot gaan opkomende artiesten op muzikale roadtrip met de nieuwe Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio.
De campagne is bedacht en geproduceerd door Wayne Parker Kent en MHX, in opdracht van Peugeot Nederland. In drie afleveringen gaat zangeres Leona Philippo op roadtrip met opkomende artiesten. Tijdens hun reis bezoeken ze locaties die als inspiratie dienen om tijdens de rit een track te bedenken. Om de artiesten op weg te helpen, componeerde Peugeot, samen met Leona Philippo een basis track.
In de eerste aflevering gaat singer/songwriter Jermaine Fleur op pad met Leona Philippo in een Peugeot 3008 SUV Hybrid. In de tweede en derde aflevering spelen andere aanstormende, Nederlandse artiesten de hoofdrol. Kijkers kunnen na afloop van de serie stemmen op hun favoriete track en een eigen roadtrip winnen.
Jorieke Vlietstra, Marketingcommunicatiemanager Peugeot: ‘Bij Peugeot vinden we rijplezier ontzettend belangrijk. Maar we willen ook dat mensen de tijd die ze in hun auto doorbrengen, zien als ‘quality time’. Deze campagne brengt onze visie perfect tot leven, op een manier die volledig in lijn is met onze merkidentiteit. ‘On track’ laat zien waar Peugeot voor staat.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- GPCM2025: 'De verleiding is om lui... 17-09-2025
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes