Peugeot-rijders gaan op muzikale roadtrip
- Content
- 25 nov 2021 @ 09:48
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - ContentCampagnesAutomotive
- 25 nov 2021 @ 09:48
- Ryan Baij
In de nieuwe campagne van Peugeot gaan opkomende artiesten op muzikale roadtrip met de nieuwe Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio.
De campagne is bedacht en geproduceerd door Wayne Parker Kent en MHX, in opdracht van Peugeot Nederland. In drie afleveringen gaat zangeres Leona Philippo op roadtrip met opkomende artiesten. Tijdens hun reis bezoeken ze locaties die als inspiratie dienen om tijdens de rit een track te bedenken. Om de artiesten op weg te helpen, componeerde Peugeot, samen met Leona Philippo een basis track.
In de eerste aflevering gaat singer/songwriter Jermaine Fleur op pad met Leona Philippo in een Peugeot 3008 SUV Hybrid. In de tweede en derde aflevering spelen andere aanstormende, Nederlandse artiesten de hoofdrol. Kijkers kunnen na afloop van de serie stemmen op hun favoriete track en een eigen roadtrip winnen.
Jorieke Vlietstra, Marketingcommunicatiemanager Peugeot: ‘Bij Peugeot vinden we rijplezier ontzettend belangrijk. Maar we willen ook dat mensen de tijd die ze in hun auto doorbrengen, zien als ‘quality time’. Deze campagne brengt onze visie perfect tot leven, op een manier die volledig in lijn is met onze merkidentiteit. ‘On track’ laat zien waar Peugeot voor staat.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
- Histor laat persoonlijkheid spreken met social-first campagne...
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding met campagne #deeldevlam
- Flitsmeister rekent af met flitsboetes in nieuwe Vlaamse...
- Olympisch schaatsteam centraal in campagne X²O Badkamers
Laatste Nieuws
- 'Verborgen Parels' zet met marketing... 29-10-2025
- Olympisch schaatsteam centraal in... 27-10-2025
- Flitsmeister rekent af met... 27-10-2025
- Bolsius ontsteekt sociale verbinding... 27-10-2025
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

