Peugeot-rijders gaan op muzikale roadtrip

Peugeot-rijders gaan op muzikale roadtrip
  • Content
  • 25 nov 2021 @ 09:48
  • 9095 x gelezen
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • ContentCampagnesAutomotive
  • 25 nov 2021 @ 09:48
  • 9095 x gelezen
  • Ryan Baij

In de nieuwe campagne van Peugeot gaan opkomende artiesten op muzikale roadtrip met de nieuwe Hybrid en elektrische modellen van Peugeot als rijdende muziekstudio.

De campagne is bedacht en geproduceerd door Wayne Parker Kent en MHX, in opdracht van Peugeot Nederland.  In drie afleveringen gaat zangeres Leona Philippo op roadtrip met opkomende artiesten. Tijdens hun reis bezoeken ze locaties die als inspiratie dienen om tijdens de rit een track te bedenken. Om de artiesten op weg te helpen, componeerde Peugeot, samen met Leona Philippo een basis track.

In de eerste aflevering gaat singer/songwriter Jermaine Fleur op pad met Leona Philippo in een Peugeot 3008 SUV Hybrid. In de tweede en derde aflevering spelen andere aanstormende, Nederlandse artiesten de hoofdrol. Kijkers kunnen na afloop van de serie stemmen op hun favoriete track en een eigen roadtrip winnen. 

Jorieke Vlietstra, Marketingcommunicatiemanager Peugeot: ‘Bij Peugeot vinden we rijplezier ontzettend belangrijk. Maar we willen ook dat mensen de tijd die ze in hun auto doorbrengen, zien als ‘quality time’. Deze campagne brengt onze visie perfect tot leven, op een manier die volledig in lijn is met onze merkidentiteit. ‘On track’ laat zien waar Peugeot voor staat.’



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken