Marketingbreak podcast over retail in elektronica

  • Content
  • 14 feb 2022 @ 09:51
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Storytelling

Nima en SRM maken samen de marketingbreak podcast, onder leiding van Karel Zwaan. In deze aflevering Kim Koers over het landschap van de retail voor elektronica.

In aflevering 8 praar Karel Zwaan met Kim Koers, Marketing Director bij Trust International. Aan bod komen het belang van reviews, het effect daarvan op product development en de strategische inzet van influencers. Verder behandelen ze vragen over het retail landschap in de elektronica: Hoe kom je daartussen? En hoe zorg je ervoor dat je opvalt in de winkelschappen en relevant blijft voor de consument?

De podcast is hier te vinden en ook te luisteren via spotify.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken