Luisterboeken bij KPN door partnership met Storytel

Luisterboeken bij KPN door partnership met Storytel
  • Content
  • 8 nov 2023 @ 13:48
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Abonnees van KPN kunnen vanaf 13 november naast films en series van streamingdiensten bekijken, muziek luisteren en gamen, luisteren naar luisterboeken. KPN en Storytel hebben daartoe een partnership gesloten.

‘Onze tijd is steeds kostbaarder, waardoor we keuzes moeten maken in de informatie die we tot ons nemen. Het verklaart waarom luisterboeken in een korte tijd zo populair zijn geworden’ zegt Robin Clements, CMO Consumentenmarkt van KPN. ‘Naast de beste netwerken, biedt KPN zijn klanten het beste entertainment en in dat aanbod mogen de duizenden luister- en digitale boeken van marktleider Storytel niet ontbreken. En dat kan bij KPN ook nog eens voordelig. Dat klinkt niet alleen als een goed verhaal, dat is een goed verhaal!’

Klanten van KPN krijgen toegang tot het complete aanbod van Storytel met ruim 500.000 internationale titels, een rijke Nederlandstalige catalogus met het werk van populaire en bestverkochte auteurs als Suzanne Vermeer, Kluun en Rutger Bregman.

‘Dit is een mooie strategische stap in één van onze belangrijkste landen. Samen met KPN doen we de Nederlandse consument een mooi aanbod met een rijke catalogus die lokaal bestaat uit meer dan 1 miljoen audioboeken, bestsellers en klassiekers, zegt Ana Julia Ghirello, SVP Global Partnerships bij Storytel.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken