Luisterboeken bij KPN door partnership met Storytel
- Content
- 8 nov 2023 @ 13:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 nov 2023 @ 13:48
- Michiel van Zaane
Abonnees van KPN kunnen vanaf 13 november naast films en series van streamingdiensten bekijken, muziek luisteren en gamen, luisteren naar luisterboeken. KPN en Storytel hebben daartoe een partnership gesloten.
‘Onze tijd is steeds kostbaarder, waardoor we keuzes moeten maken in de informatie die we tot ons nemen. Het verklaart waarom luisterboeken in een korte tijd zo populair zijn geworden’ zegt Robin Clements, CMO Consumentenmarkt van KPN. ‘Naast de beste netwerken, biedt KPN zijn klanten het beste entertainment en in dat aanbod mogen de duizenden luister- en digitale boeken van marktleider Storytel niet ontbreken. En dat kan bij KPN ook nog eens voordelig. Dat klinkt niet alleen als een goed verhaal, dat is een goed verhaal!’
Klanten van KPN krijgen toegang tot het complete aanbod van Storytel met ruim 500.000 internationale titels, een rijke Nederlandstalige catalogus met het werk van populaire en bestverkochte auteurs als Suzanne Vermeer, Kluun en Rutger Bregman.
‘Dit is een mooie strategische stap in één van onze belangrijkste landen. Samen met KPN doen we de Nederlandse consument een mooi aanbod met een rijke catalogus die lokaal bestaat uit meer dan 1 miljoen audioboeken, bestsellers en klassiekers, zegt Ana Julia Ghirello, SVP Global Partnerships bij Storytel.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert jongeren geen schulden te...
- Plastic Soup Foundation lanceert AI-campagnefilm 'Life of...
- Wervingscampagne zet in op mooie kanten openbaar vervoer
- Campagne tegen MS laat de ziekte door kinderogen zien
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of the Planet of the Apes'
- ABN Amro en Straat ontwerpen postzegel tegen fraude
Laatste Nieuws
- Plastic Soup Foundation lanceert... 17-05-2024
- Wervingscampagne zet in op mooie... 16-05-2024
- ABN Amro en Straat ontwerpen... 16-05-2024
- Campagne “Doe ff lekker niet” leert... 15-05-2024
- Campagne tegen MS laat de ziekte... 15-05-2024
- Grote AR-activatie voor 'Kingdom of... 14-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing