[FIM] #Horecastaystrong en de komende 'ultra-hygiëne'

[FIM] #Horecastaystrong en de komende 'ultra-hygiëne'
  • Food-en-retail
  • 24 apr 2020 @ 08:14
  • 16276 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodPolitiekMarketing

Food Inspiration Magazine is het digitale vakblad voor de foodservice-professional die op zoek is naar innovatie en inspiratie. Volgers van MarketingTribune krijgen een gratis link om mee te lezen. In deze editie alles over eten na de pandemie en foodtrend ultra-hygiëne.

'We zitten in week 7 van de intelligente lockdown. Is de lockdown inmiddels nog wel zo intelligent? Het onbehagen over de coronamaatregelen groeit, de tegenstem wint in kracht. Het land wordt langzaamaan beter, maar de horecabranche is er slecht aan toe. Er gaan daarom steeds meer stemmen op om de horeca weer open te laten gaan. Maar hoe combineren we de gezondheid van het land met het weer beter worden van onze sector? Morgen horen we meer over de maatregelen. Wij wachten in spanning af wat de overheid gaat doen. En tegelijkertijd blijven we de verhalen met je delen van mensen uit de branche. #horecastaystrong', aldus de FIM redactie. Ze brengen de nieuwste editie uit over ultra-hygiëne. Lees mee!

KLIK HIER VOOR DE LINK NAAR FIM - HET MAGAZINE

(PvWK)

Met dank aan redactie FIM.

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken