First Impression stopt flagshipstore Rituals bomvol retail-innovaties
- Food-en-retail
- 19 nov 2020 @ 14:25
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenAIMarketing
- 19 nov 2020 @ 14:25
- Peter van Woensel Kooy
Maandenlang heeft First Impression mee-ontwikkeld en meegebouwd aan de audiovisuele belevingen in de allernieuwste, vier verdiepingen tellende flagshipstore die Amsterdam rijk is: House of Rituals.
Hier las je al over de opening van deze spectaculaire nieuwe winkel.
Het is de grootste single location opdracht in de 23-jarige historie van First Impression, de Tilburgse specialist in audiovisuele oplossingen. Maar belangrijker nog: het is het prestigeproject met internationale allure van Rituals. 'In House of Rituals vinden klanten niet alleen de reeds bekende producten maar daarnaast ook een grote hoeveelheid nieuwe producten én ervaringen. Van een interactieve LED-vloer die bezoekers helpt mediteren tot een trapopgang die bezoekers meeneemt op een reis door de tropen met natuurlijke geluiden', verrtelt het bureau.
Lichtpunt in winkelland
Dat de flagshipstore van Rituals er ondanks corona toch is gekomen, is zeker een lichtpunt en energybooster in tijden dat ook de evenemententak van First Impression het voor de kiezen krijgt, stelt Fabienne Kapteijns van het bureau. 'De 1500 vierkante meters tellende winkelbeleving waar tientallen technici en contentspecialisten van het bedrijf de afgelopen negen maanden aan werkten, is ongekend voor Nederland. Op alle vlakken sorteert House of Rituals met technisch vernuft en het creëren van beleving voor op de toekomst van retail en multichannel shopping. Het mooiste aan alle techniek die First Impression mocht ontwikkelen en installeren: alles gaat volledig en als vanzelfsprekend op in de totale merk- en winkelervaring.'
(PvWK)
Foto boven: impressie uit House of Rituals. Meer info: www.firstimpression.nl
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Tilburg
- lichtpunt
- evnt
- mee-ontwikkeld
- retail
- Amsterdam
- flagshipstore
- ai
- audiovisueel
- meegebouwd
- pandemie
- First Impression
- House of Rituals
- marketing
- merk
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
- De nieuwe realiteit van retail:... 24-10-2025
- [marketeer 234] Martijn... 24-10-2025
- Goudwisselkantoor lanceert campagne... 23-10-2025
- Unilever past duurzaamheidsclaims... 23-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




