Gratis bezorgservice van AH breidt uit
- Food-en-retail
 - 15 feb 2021 @ 10:09
 - Link
 - 
  
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Distributie
 
- 15 feb 2021 @ 10:09
 - Sjaak Hoogkamer
 
Inwoners van Heemskerk en Beverwijk kunnen vanaf nu hun boodschappen bestellen via AH Compact, de gratis bezorgservice die Albert Heijn vorig jaar lanceerde in Haarlem en Nijmegen.
De service richt zich op kleine huishoudens - eenpersoonshuishoudens en huishoudens zonder kinderen. Klanten hebben keuze uit 5.000 dagelijkse boodschappen, het minimumbestelbedrag is slechts 35 euro en bezorging is gratis. Albert Heijn bezorgt al meer dan 20 jaar thuis en doet dat naar eigen zeggen bij 86% van de huishoudens in Nederland.
Met de introductie van AH Compact maakt de supermarkt online boodschappen bestellen makkelijker voor kleine huishoudens.
Philip Padberg, directeur e-commerce bij Albert Heijn: ‘Klanten die gebruikmaken van AH Compact zijn daar enthousiast over. Na de lancering in Haarlem hebben we deze service uitgebreid naar Nijmegen, Oosterhout (GLD), Lent en Heemstede. Ook daar is AH Compact een succes. Daarom breiden we verder uit: vanaf vandaag maken we ook inwoners van Heemskerk en Beverwijk blij met het gratis thuisbezorgen van de boodschappen."
De boodschappen in Heemskerk en Beverwijk worden bezorgd vanuit het Home Shop Center in Amsterdam. Er zijn zes bezorgmomenten naar keuze per week. In de AH Compact-app kunnen klanten via track & trace hun bestelling volgen.
- 
Sjaak Hoogkamer
 - Werkt bij: MarketingTribune
 - Functie: redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
 - De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
 - Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
 - MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
 - Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
 - TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
 
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Laatste Nieuws
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
 - Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
 - Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
 - Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
 - CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
 - Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 




