Auping steunt Het Vergeten Kind met Black Friday

Auping steunt Het Vergeten Kind met Black Friday
  • Food-en-retail
  • 22 nov 2021 @ 16:17
  • 8506 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Auping werkt voor de Black Friday-campagne, net als vorig jaar, samen met Het Vergeten Kind. De beddenspecialist wil met deze actie kinderen die continu in onzekerheid leven als gevolg van een onveilige of onleefbare thuissituatie, rust brengen door ze een mooie herinnering te geven.

Want helaas is een goede nachtrust en veilige thuissituatie voor veel kinderen niet vanzelfsprekend, aldus Auping. Zo’n 100.000 kinderen in Nederland leven elke dag in onzekerheid, zijn angstig, verdrietig en boos. Zij liggen ’s nachts wakker van dingen waar ze niet van wakker zouden moeten liggen. Ze wonen in een onveilige of onleefbare thuissituatie, worden verwaarloosd of mishandeld. Soms is de situatie zo ernstig dat ze niet meer bij hun ouders wonen. De trauma’s laten diepe sporen na en veel van deze kinderen hebben het gevoel er altijd alleen voor te staan.

Vorig jaar werkte Koninklijke Auping voor het eerst samen met Het Vergeten Kind door tijdens Black Friday een deel van de opbrengst ter beschikking te stellen en daarmee bedden en matrassen te leveren aan Hotel Heppie op de Veluwe.

Dit jaar helpt de Black Friday-donatie van Auping Het Vergeten Kind met de realisatie van Droomdagen voor deze kinderen, volledig verzorgd, inclusief vervoer, entree en wat lekkers te eten en te drinken. Want als kinderen overdag mooie herinneringen maken, dan slapen ze ’s nachts beter. Daarom vindt Auping het belangrijk dat zoveel mogelijk vergeten kinderen een Droomdag ervaren.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken