Auping steunt Het Vergeten Kind met Black Friday
- Food-en-retail
- 22 nov 2021 @ 16:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 22 nov 2021 @ 16:17
- Sjaak Hoogkamer
Auping werkt voor de Black Friday-campagne, net als vorig jaar, samen met Het Vergeten Kind. De beddenspecialist wil met deze actie kinderen die continu in onzekerheid leven als gevolg van een onveilige of onleefbare thuissituatie, rust brengen door ze een mooie herinnering te geven.
Want helaas is een goede nachtrust en veilige thuissituatie voor veel kinderen niet vanzelfsprekend, aldus Auping. Zo’n 100.000 kinderen in Nederland leven elke dag in onzekerheid, zijn angstig, verdrietig en boos. Zij liggen ’s nachts wakker van dingen waar ze niet van wakker zouden moeten liggen. Ze wonen in een onveilige of onleefbare thuissituatie, worden verwaarloosd of mishandeld. Soms is de situatie zo ernstig dat ze niet meer bij hun ouders wonen. De trauma’s laten diepe sporen na en veel van deze kinderen hebben het gevoel er altijd alleen voor te staan.
Vorig jaar werkte Koninklijke Auping voor het eerst samen met Het Vergeten Kind door tijdens Black Friday een deel van de opbrengst ter beschikking te stellen en daarmee bedden en matrassen te leveren aan Hotel Heppie op de Veluwe.
Dit jaar helpt de Black Friday-donatie van Auping Het Vergeten Kind met de realisatie van Droomdagen voor deze kinderen, volledig verzorgd, inclusief vervoer, entree en wat lekkers te eten en te drinken. Want als kinderen overdag mooie herinneringen maken, dan slapen ze ’s nachts beter. Daarom vindt Auping het belangrijk dat zoveel mogelijk vergeten kinderen een Droomdag ervaren.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Michelins volledige nieuwe lijst voor Nederland
- Thuisbezorgd.nl geeft campagne nieuw geluid met r&b-icoon...
- Joost van den Berg van Dr. Oetker: 'Marketeers maken dingen...
- Albert Heijn, Aldi en Fish Tales winnaars bij MSC Benelux Awards
- EU-verbod op plantaardige naamgeving: vegamerken reageren
- Kinderen grijpen naar Whopper in nieuwe campagne
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- BenBits eerste partner van 'Stop the... 17-10-2025
- Kruidvat doorbreekt taboe rond... 17-10-2025
- Gall & Gall kiest nieuwe koers en... 17-10-2025
- Intertoys lanceert Speelboek 2025... 16-10-2025
- Walmart gaat direct vanuit ChatGPT... 16-10-2025
- Joost van den Berg van Dr. Oetker:... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes