Ochama rolt verder uit in Europa
- Food-en-retail
- 9 aug 2022 @ 13:10
- Link
- 
  
 Michiel van Zaane
 Allround Redacteur
 BBP Media
- Geen tag
- 9 aug 2022 @ 13:10
- Michiel van Zaane
Retailconcept Ochama breidt na Nederland nu ook uit in België, Duitsland en Frankrijk. Het bedrijf gaat daar in eerste instantie alleen bezorgen.
Dat meldt Distrifood op basis van een aankondiging op Wechat. Ochama heeft in Nederland vier vestigingen waar consumenten online bestellingen kunnen afhalen. Ook kunnen bestellingen thuis worden bezorgd. Dat laatste is dus bij de lancering in Duitsland, België en Frankrijk alleen beschikbaar. In die landen geldt, evenals in Nederland gratis bezorging bij orders vanaf 79 euro, daaronder moet men 4 euro bezorgkosten betalen.
Volgens Ochama kunnen klanten in Duitsland, Frankrijk en België momenteel alleen nog geen verse en bevroren producten kopen. Het is niet bekend of Ochama ook in die landen vestigingen wil openen.
Ochama startte begin dit jaar in Nederland, met vestigingen in Diemen, Utrecht, Leiden en Rotterdam. Het bedrijf wil een nieuwe standaard neerzetten in Nederland door een combinatie van een compleet aanbod, pick-up points en een app. Eerder liet coo Mark den Butter (foto) weten: 'Wij zijn de eerste winkel in Nederland waar je food en non food producten kunt bestellen en kunt kiezen om deze af te halen of te laten bezorgen.'
(Met dank aan Twinkle).
- 
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
- FrietHoes versterkt merkpositie met... 29-10-2025
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025







