Sea Water lanceert drinkbaar zeewater
- Food-en-retail
- 19 aug 2022 @ 08:30
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodMaatschappij
- 19 aug 2022 @ 08:30
- Nanny Kuilboer
Vanaf maandag 22 augustus ligt het eerste product van Sea Water in de winkels. Sea Water is zeewater uit de Noordzee dat is omgezet naar drinkwater met behulp van een innovatieve techniek aangedreven door zonne-energie.
Hiermee is Sea Water het eerste bedrijf ter wereld dat duurzaam gefilterd zeewater beschikbaar maakt voor on the go consumenten. De oprichters willen met dit product de conservatieve waterindustrie opfrissen.
Sea Water: drinkwater van de toekomst?
Het product van Sea Water is een duurzamer alternatief op bestaande gebottelde watermerken die doorgaans een behoorlijke ecologische voetafdruk hebben. Dagelijks worden miljoenen flessen water over de hele wereld verscheept: van Fiji naar Europa en van de Alpen naar Amerika. Dit terwijl de meeste landen, waaronder Nederland, worden omgeven door zeewater. Sea Water wil daarom een duurzame dorstlesser zijn als kraanwater buiten bereik is. Oprichters en broers Tammo en Jort Wildschut: ‘Het is tijd om op een andere manier naar water te kijken. 70 procent van de aarde is bedekt met water, maar toch is waterschaarste wereldwijd een gigantisch en groeiend probleem. Door gebruik te maken van de oneindige bron van de zee, laat Sea Water zien dat er andere manieren zijn om water te drinken.’
De smaak van Sea Water
Dankzij de innovatieve techniek die wordt aangedreven door zonne-energie is het zout uit het water gefilterd en worden er op een natuurlijke manier mineralen aan toegevoegd. Een pakje Sea Water bevat 500ml en is vanaf 22 augustus voor € 0,89 verkrijgbaar bij 261 Albert Heijn-locaties door heel Nederland.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers