Barbie bundelt krachten met Funda en Bol.com voor verkoop Droomhuis
- Food-en-retail
- 9 nov 2022 @ 15:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - BrandingDoelgroepen
- 9 nov 2022 @ 15:15
- Peter van Woensel Kooy
De verkoopleus op Funda: 'Aanschouw dit speelse Droomhuis met gunstige vierkantemeterprijs!' Deze nieuwbouwwoning is typisch ingericht door de huidige bewoner, die niemand minder is dan Barbie.
Het Funda-platform laat alle bijzonderheden zien en verkooppartner bol.com heeft ervoor gezorgd dat elk detail van het Droomhuis tot zijn recht komt.
Een villa met een verkoopprijs van minder dan een half miljoen euro, volledig losgekoppeld van het gasnet en verkocht zonder koperskosten maakt het Barbie Droomhuis volgens producent Mattel precies wat de volgende generatie zoekt. 'Het huis is gunstig gelegen aan Malibu Way 219, in een kindvriendelijke buurt en om deze droom van een huis in de schijnwerpers te zetten, ging Barbie een samenwerking aan met Funda en Bol.com. Als je de deur van Barbie's Droomhuis opent, ontdek je onbegrensde mogelijkheden die de creativiteit van de nieuwe eigenaren ten goede zullen komen.'
Eerder dit jaar introduceerde Barbie haar nieuwste campagne, 'Barbie Dreamhouse: '60 Years of Giving Dreams a Home', waarin de unieke jubileumactivaties worden gevierd die getimed zijn aan het jaar waarin het merk 60 jaar bestaat. 'Hoe leuk is het dat een merk op speelse en creatieve wijze hun product aan ons koppelt', vertelt Feiko Backhaus, B2B marketeer bij Funda aan MarketingTribune. 'Deze samenwerking is de ideale basis voor een unieke campagne en dat maakt het reclamevak zo leuk.'
Het volledig ingerichte Barbie Droomhuis is 109 cm hoog en 104 cm breed en staat garant voor eindeloos speelplezier met tien binnen- en buitenspeelruimtes, een aanpasbare inrichting en meer dan vijfenzeventig onderdelen om je eigen stijl en verhalen te creëren. 'Nieuwsgierig geworden naar wat het huis van je dromen zou kunnen zijn? Neem dan hier een kijkje', tipt Mattel nog.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- Mattel
- Droomhuis
- marketing
- Feiko Backhaus
- feestdagen
- actie
- Bol.com
- B2B marketeer
- Funda
- Funda
- Barbie
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management