Jasper Kessels nieuwe directeur Horeca Bierbrouwerij AB InBev
- Food-en-retail
- 24 mrt 2023 @ 10:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 mrt 2023 @ 10:56
- Sjaak Hoogkamer
Jasper Kessels (36) is per 1 april de nieuwe Directeur Horeca van Bierbrouwerij AB InBev. Hij volgt Michele van Spilbeeck op, die na ruim 4 jaar in het Nederlandse horecateam in een andere rol zal starten bij de internationale brouwer.
Kessels startte in 2017 bij Bierbrouwerij AB InBev en was sinds 2020 eindverantwoordelijk voor het Nederlandse retail kanaal. Bierbrouwerij AB InBev is onder meer bekend van merken zoals Hertog Jan, Bud, Jupiler, Leffe, Tripel Karmeliet en Corona. Bij de brouwer werken in Nederland ruim 550 werknemers.
In 2017 startte Kessels bij Bierbrouwerij AB InBev als Key Account Manager Ahold. Daarna werd hij in 2019 eindverantwoordelijk voor het Trade Marketing team in Nederland. Begin 2020 maakte hij de stap naar directeur Retail, waar hij verantwoordelijk werd voor het gehele retailkanaal in Nederland. In deze periode heeft hij samen met het team de populariteit van de biermerken – en daarmee het marktaandeel – van AB InBev verder doen laten groeien. In alle biersegmenten zijn innovaties gelanceerd en de duurzaamheidsagenda van de brouwer is verder uitgebouwd.
Jasper Kessels: ‘Al jaren volg ik de ontwikkelingen in de horeca op de voet. Nederland kent een prachtig en divers horecalandschap en het is positief te zien dat de horeca na een aantal uitdagende jaren weer bloeit. Ik kijk ernaar uit om onze diverse horecarelaties te gaan ontmoeten en samen verder te bouwen aan het prachtige Nederlandse horecalandschap.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing