Swiss Sense: overdag je beste zelf

Swiss Sense: overdag je beste zelf
  • Food-en-retail
  • 11 mei 2023 @ 08:44
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Swiss Sense lanceert een crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bed. Dept, de nieuwe lead agency van de slaapspecialist, ontwikkelde de merkcampagne.

Deze campagne benadrukt naar eigen zeggen ‘niet alleen het belang van een goede nachtrust voor een ontspannen slaap, maar juist hoe dit bijdraagt aan alles wat je overdag wilt realiseren.’ Swiss Sense gelooft dat een goede nachtrust mensen helpt om overdag energie te hebben om te doen wat jij belangrijk vindt.

Het thema Doen wat je droomt, begint met een goed bed, start met een tv-commercial, die in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore bij een brede doelgroep moet gaan landen.

‘Met de ‘Doen wat je droomt‘-campagne laten we zien dat een goede nachtrust helpt om overdag de dingen te doen die jij belangrijk vindt en je dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen. Met deze campagne maken we dat nu nog meer zichtbaar,’ zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense.



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken