Albert Heijn haakt in op heerlijke zomervakantie

- Food-en-retail
- 5 jul 2024 @ 15:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesConcepten
- 5 jul 2024 @ 15:30
- Peter van Woensel Kooy
Om te genieten van een ontspannen vakantie in eigen land of om alvast in de stemming willen komen voor een buitenlandse trip, komt AH met lekkere maaltijden uit Frankrijk, Spanje en Italië die in een handomdraai op tafel staan. 'Dit dankzij inspirerende recepten in de Allerhande en nieuwe mediterrane verspakketten.'
Klanten kunnen sparen voor de leukste zomeruitjes en de AH Voordeelshop staat vol met zonnige deals, meldt de retailer.
De smaken van Zuid-Europa
Albert Heijn biedt klanten een hoop lekkers uit het zuiden van Europa. Een heerlijk assortiment aan mediterrane producten en nieuwkomers zoals AH Excellent olijfoliën en vinaigrettes in blik. Dankzij het mooie, frisse design zijn deze een feestelijke toevoeging aan elke tafel of keuken. Een waar verspakketten-fiësta biedt nog meer inspiratie voor op het bord. Van lekkere Spaanse paella tot een smaakvolle mediterrane stoof met kabeljauw: met de verspakketten kan iedereen makkelijk én met veel verse groenten een zomerse maaltijd op tafel zetten voor de hele familie of er gezellig met vrienden van genieten.
Een bijpassende wijn vind je bij makkelijk bij Albert Heijn, stelt de retailketen, 'zoals de mooiste flessen mediterrane rosé. Of je maakt met het recept uit de Allerhande een heerlijke witte sangría met zomerfruit. Zo tover je je eigen keukentafel om tot een buitenlands restaurant. Om de sfeer helemaal compleet te maken heeft Albert Heijn voor ieder land een playlist samengesteld die klanten met de QR-code op het verspakket kunnen vinden op Spotify.'
Zomeruitjes vanaf 7 euro voor 2 personen
Klanten kunnen deze zomer ook weer sparen voor een ‘tweede kaartje gratis’ met een keuze van meer dan 300 leuke uitjes voor iedere leeftijd, meldt AH. Een dagje wellness, pretpark, museum, dierentuin, high tea of iets actiefs, in elke regio van Nederland. Sparen gaat makkelijk digitaal via de AH-app en bij elke 10 euro aan boodschappen ontvangen klanten een ‘Uitjeszegel’. Het goedkoopste uitje is 7 euro voor 2 personen.
'Veel mensen kiezen voor een vakantie in eigen land of willen alvast in de stemming komen voor een reis naar het zuiden. Albert Heijn heeft alles in huis om hier een zomers festijn van van te maken', zegt Johan van der Zanden, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn. 'Dat doen we met veel mediterrane inspiratie, mooie aanbiedingen en de leukste uitjes. Zo kunnen onze klanten makkelijk, betaalbaar en lekker genieten van een mooie zomer.'
Prijsfavorieten, AH Voordeelshop en gratis bezorging
Er is nog veel meer inspiratie te vinden bij Albert Heijn, zegt Van Der Zanden. 'Er zijn veel zomerse Prijsfavorieten, de allergoedkoopste eigenmerkproducten van topkwaliteit. Klanten vinden verkoelende ijsjes, mooie wijnen en lekkere bbq-benodigdheden in het schap en op ah.nl. Ook de AH Voordeelshop staat vol met de allerbeste zomerdeals, zoals een Kitchenbrothers Deluxe Kamado 16 inch BBQ, een elektrische koelbox van Auronic of een Storm Freeride SUP-board en –set.'
Om klanten extra te ontzorgen tijdens de vakantie, start op 8 juli de actie ‘Al je zomerboodschappen lekker bezorgd’ met verschillende mogelijkheden om boodschappen gratis te laten bezorgen. Voor thuis of op het vakantieadres in eigen land.
Drie mediterrane landen krijgen een eigen week bij Albert Heijn: vanaf 8 juli 2024 staat alles in het teken van Italië, de week van 15 juli 2024 is Spanje aan de beurt en Frankrijk sluit af in de week van 22 juli. Sparen voor de zomeruitjes kan vanaf deze week en de meeste uitjes zijn tot en met de voorjaarsvakantie in 2025 te verzilveren. Klanten die willen genieten van een dagje strand of sauna kunnen tot 11 augustus 2024 ook sparen voor prachtige hamam- en strandhanddoeken, aldus AH.
(PvWK)
Cover zomer-Allerhande
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Johan van der Zanden
- verspakketten
- BBQ
- marketing & communicatie
- zomers festijn
- directeur
- Albert Heijn
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Chocoladeletter D van Dieuwertje uitverkocht na actie voor KWF
- [marketeer 221] Lennart van Bolderick (Boldwool): 'De...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
- Tango transformeert tankstations tot moderne ontmoetingsplekken
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Raak wakkert 'inner child' aan met... 19-03-2025
- 'Kom in de Kas' biedt kijkje in... 19-03-2025
- [interview] CMO Zalando over... 19-03-2025
- McDonald’s introduceert Old... 18-03-2025
- Kruidvat stoot bol van troon als... 18-03-2025
- Heineken zoekt wereldwijd naar... 17-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center