Westfield Mall ontvangt nieuwe merken
- Food-en-retail
- 12 aug 2024 @ 09:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 aug 2024 @ 09:17
- Sjaak Hoogkamer
Westfield Mall of the Netherlands groeit met de komst van de winkelketen Miniso, Madame Coco. Nike en Rituals hebben hun oppervlakte van de winkels vergroot.
Miniso biedt een breed assortiment aan artikelen zoals elektronica, speelgoed, cosmetica en meer. Met ruim 4.600 winkels in 89 landen is Miniso een van de snelst groeiende internationale winkelketens ter wereld. De opening in Westfield Mall of The Netherlands trok lange rijen fans. Madame Coco, het van oorsprong Turkse woningdecoratie-merk, heeft zijn eerste vestiging in Nederland geopend in Westfield Mall of The Netherlands.
Rituals en Nike
Naast nieuwe winkels hebben ook bestaande merken hun aanwezigheid vergroot. ‘In het licht van het succes van de kleine Nike-winkel, hebben we besloten de winkel te vergroten om nog beter te voldoen aan de behoeften met betrekking tot productaanbod en andere categorieën, en om een hoog serviceniveau en klantbeleving te bieden,’ aldus Nike.
Ook Rituals heeft ook zijn winkeloppervlakte uitgebreid. Lotje Roussel, Country Director Benelux bij Rituals: ‘De opening van onze nieuwe Rituals-winkel in Westfield Mall of the Netherlands is wederom een belangrijke mijlpaal voor Rituals. Deze winkel onderstreept onze voortdurende groei en betrokkenheid bij de Nederlandse markt.’
Positieve groei bezoekersaantallen
Ondanks de tijdelijke sluiting van de Sijtwendetunnel, die naar verwachting een negatieve impact zou hebben op het aantal bezoekers zag Westfield Mall of The Netherlands een groei in bezoekersaantallen. Van 1 januari 2024 tot en met 30 juni was er een stijging van 4.2% in vergelijking met 2023. Tijdens de sluiting van de tunnels van 5 februari 2024 tot en met 17 mei 2024 was er een stijging van 3.3% ten opzichte van dezelfde periode in 2023.
Erica van Delft, general manager van de mall: ‘Ondanks de doordeweekse sluiting van de Sijtwendetunnel zijn de bezoekersaantallen blijven groeien. Met de toevoeging en uitbreiding van een aantal mooie merken waarmee we de bezoekers blijven verrassen, hebben wij alle vertrouwen in een succesvol tweede halfjaar van 2024.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- merken
- groei
- Miniso
- Rituals
- winkels
- Madame Coco
- Nike
- Westfield Mall of the Netherlands
- klantbeleving
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback11-09-2024
- Start herfstcampagne "Mooi voor de... 10-09-2024
- Zorgvuldig omgaan met de buurt in... 10-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing