Westfield Mall ontvangt nieuwe merken
- Food-en-retail
- 12 aug 2024 @ 09:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 aug 2024 @ 09:17
- Sjaak Hoogkamer
Westfield Mall of the Netherlands groeit met de komst van de winkelketen Miniso, Madame Coco. Nike en Rituals hebben hun oppervlakte van de winkels vergroot.
Miniso biedt een breed assortiment aan artikelen zoals elektronica, speelgoed, cosmetica en meer. Met ruim 4.600 winkels in 89 landen is Miniso een van de snelst groeiende internationale winkelketens ter wereld. De opening in Westfield Mall of The Netherlands trok lange rijen fans. Madame Coco, het van oorsprong Turkse woningdecoratie-merk, heeft zijn eerste vestiging in Nederland geopend in Westfield Mall of The Netherlands.
Rituals en Nike
Naast nieuwe winkels hebben ook bestaande merken hun aanwezigheid vergroot. ‘In het licht van het succes van de kleine Nike-winkel, hebben we besloten de winkel te vergroten om nog beter te voldoen aan de behoeften met betrekking tot productaanbod en andere categorieën, en om een hoog serviceniveau en klantbeleving te bieden,’ aldus Nike.
Ook Rituals heeft ook zijn winkeloppervlakte uitgebreid. Lotje Roussel, Country Director Benelux bij Rituals: ‘De opening van onze nieuwe Rituals-winkel in Westfield Mall of the Netherlands is wederom een belangrijke mijlpaal voor Rituals. Deze winkel onderstreept onze voortdurende groei en betrokkenheid bij de Nederlandse markt.’
Positieve groei bezoekersaantallen
Ondanks de tijdelijke sluiting van de Sijtwendetunnel, die naar verwachting een negatieve impact zou hebben op het aantal bezoekers zag Westfield Mall of The Netherlands een groei in bezoekersaantallen. Van 1 januari 2024 tot en met 30 juni was er een stijging van 4.2% in vergelijking met 2023. Tijdens de sluiting van de tunnels van 5 februari 2024 tot en met 17 mei 2024 was er een stijging van 3.3% ten opzichte van dezelfde periode in 2023.
Erica van Delft, general manager van de mall: ‘Ondanks de doordeweekse sluiting van de Sijtwendetunnel zijn de bezoekersaantallen blijven groeien. Met de toevoeging en uitbreiding van een aantal mooie merken waarmee we de bezoekers blijven verrassen, hebben wij alle vertrouwen in een succesvol tweede halfjaar van 2024.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- groei
- Rituals
- Miniso
- merken
- Madame Coco
- winkels
- Nike
- Westfield Mall of the Netherlands
- klantbeleving
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 221] Lennart van Bolderick (Boldwool): 'De...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
- Kruidvat stoot bol van troon als sterkste retailmerk
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Fatbike versus Pieper Bike:... 21-03-2025
- Doritos lanceert mixed reality... 21-03-2025
- Unilever verkoopt The Vegetarian... 20-03-2025
- Marit van Egmond vertrekt bij Albert... 20-03-2025
- EasyToys en Kesbeke lanceren... 20-03-2025
- Kesbeke winnaar FavorFlav Food Top... 20-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center