AutoWeek helpt kopers met kentekencheck

- Media
- 27 sep 2018 @ 08:00
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentE-commerceTijdschriften
- 27 sep 2018 @ 08:00
- Redactie Media
Als het aan AutoWeek ligt, doe je nooit meer een miskoop met een tweedehands auto. Het tijdschrift helpt namelijk autokopers met een kentekenrapport dat belangrijke informatie verschaft over de auto die je op het oog hebt.
Het AutoWeek-kentekenrapport geeft kopers belangrijke informatie bij de aanschaf van een gebruikte auto. Voer het kenteken in en je krijgt een rapport met informatie over die bewuste auto.
Die info varieert van de schadehistorie (WOK-melding), eigenarenhistorie en juistheid van de kilometerstand tot onderhoudsintervallen en prijzen van onderhoudsbeurten. En niet te vergeten de huidige waarde, aangevuld met unieke AutoWeek-gegevens, zoals complete tests van de betreffende auto.
Het AutoWeek-kentekenrapport steekt in een nieuw jasje, is nog verder uitgebreid met belangrijke informatie en is overzichtelijk vormgegeven. Het rapport kost 4,95 euro en wordt per e-mail naar je toegestuurd. Bij aanschaf van het AutoWeek-kentekenrapport ontvang je nu ook een gratis digitale versie van de AutoWeek Occasionspecial.
Foto: Dumpert
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Platform Baby op Komst overgenomen door Familyblend
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn van Abovo Maxlead
- Column Nieuw Luisteronderzoek: knollen voor citroenen?
- Vernieuwd Mediamuseum Beeld & Geluid opent deuren
- 'Omzet (D)OOH hoger dan radio in 2022'
- GfK: Behoefte instant gratification neemt verder toe
Laatste Nieuws
- Mijn Marketing: Elzemieke Olsthoorn... 03-02-2023
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day