Jumbo lanceert eigen radiostation
- Media
- 25 sep 2018 @ 10:16
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MuziekInstore marketingRadio
- 25 sep 2018 @ 10:16
- Jeroen Mirck
Jumbo is de eerste supermarktketen met een eigen radiostation. Met Jumbo Radio wil de retailer 'zintuigen van klanten en medewerkers prikkelen en boodschappen doen nóg leuker maken'.
Jumbo Radio gaat de komende maanden ook bij andere Jumbo winkels in de lucht om uit te groeien tot een volwaardig radiostation: met eigen dj’s, volop muziek en live-uitzendingen die worden verzorgd vanuit een radiostudio in Veghel.
Vandaag gaf Frits van Eerd, CEO van Jumbo, in Veghel het startsein voor de allereerste uitzending van Jumbo Radio. De programma’s van Jumbo Radio zijn sinds vanmiddag 15.30 uur te beluisteren in Jumbo Foodmarkt, op het hoofdkantoor en het distributiecentrum van Jumbo in Veghel.
'Jumbo wil van haar klanten échte fans maken', zegt Van Eerd. 'In onze winkels worden hun zintuigen voortdurend geprikkeld met smaak, geur en kleur. En vanaf nu dus ook met audio. Wij geloven in de kracht van radio. Lekkere muziek verhoogt de sfeer. Dat zorgt niet alleen voor een prettige werksfeer voor onze medewerkers, maar maakt óók het boodschappen doen nog leuker voor onze klanten.'
Muziek is het belangrijkste ingrediënt van Jumbo Radio. Na een onderzoek onder ruim 1.800 medewerkers en klanten over de muziek die zij graag in de supermarkt zouden willen horen, is een selectie gemaakt. Deze nummers worden nu uitgezonden op Jumbo Radio. Muziek op het radiostation van Jumbo is vrolijk, positief en met een lekker tempo. Bovendien wordt de muziek voortdurend aangevuld en vernieuwd. Met haar eigen radiostation introduceert Jumbo een unieke primeur voor de retailbranche in Nederland en Europa.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Neople lanceert AI-platform voor echte samenwerking
- Waslijnactie BOAS kaart modeverspilling aan
- NMO Online breidt fors uit met titels
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij Nationaal Media Onderzoek
- [column] TikTok in mei: álle trends, tools & insights die je...
- Amsterdamser wordt het niet bij Het Parool
Laatste Nieuws
- Amsterdamser wordt het niet bij Het... 12-05-2025
- NMO Online breidt fors uit met titels08-05-2025
- Arjan Pomper vertrekt al weer bij... 07-05-2025
- Neople lanceert AI-platform voor... 02-05-2025
- Waslijnactie BOAS kaart... 30-04-2025
- KPN viert 10e Louis-campagne met... 28-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management