Interbest breidt uit met digitale schermen
- Media
- 19 okt 2018 @ 00:10
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameDigitaal
- 19 okt 2018 @ 00:10
- Redactie Media
Het netwerk van outdoor-exploitant Interbest blijft groeien. Met het nieuwe 100m² LED-scherm bij Gouda (knooppunt Gouwe, A12/A20) komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien.
Voor het eind van het jaar is dat aantal verder uitgebreid tot 21 met de komst van twee digitale schermen bij knooppunt Diemen A1/A9. Eind 2019 zullen er 26 LED-schermen operationeel zijn.
Naast de digitale uitbreiding voegt Interbest nog twee conventionele reclamemasten toe aan zijn portfolio: Tiel A15 en Schiphol Brugrestaurant A4. Deze zullen per 1 december in gebruik worden genomen. Baarn A1 en Utrecht A2 staan in 2019 gepland.
Breed verzorgingsgebied
Het digitale snelwegnetwerk heeft inmiddels een verzorgingsgebied – gebaseerd op TomTom-data – van Den Haag tot Arnhem en Zwolle. Het digitale netwerk is zeer selectief op consumententype Modern Welstandig Gezin met Kids (index 120), 18-49 AB1 (index 112) en Gezinsinkomen 2,5 x modaal (index 126).
Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24u per dag, zeven dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in drie klikken aanpassen.
Meindert van den Heuvel, directeur van Interbest: ‘We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Logisch ook. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien (inmiddels rijden er meer dan 8,4 miljoen personenauto’s in Nederland), en daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.’
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- NMO publiceert Mediatrends 2023
Laatste Nieuws
- NMO publiceert Mediatrends 202319-03-2024
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing