Interbest breidt uit met digitale schermen
- Media
- 19 okt 2018 @ 00:10
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorReclameDigitaal
- 19 okt 2018 @ 00:10
- Redactie Media
Het netwerk van outdoor-exploitant Interbest blijft groeien. Met het nieuwe 100m² LED-scherm bij Gouda (knooppunt Gouwe, A12/A20) komt het totaal aantal digitale reclamemasten op negentien.
Voor het eind van het jaar is dat aantal verder uitgebreid tot 21 met de komst van twee digitale schermen bij knooppunt Diemen A1/A9. Eind 2019 zullen er 26 LED-schermen operationeel zijn.
Naast de digitale uitbreiding voegt Interbest nog twee conventionele reclamemasten toe aan zijn portfolio: Tiel A15 en Schiphol Brugrestaurant A4. Deze zullen per 1 december in gebruik worden genomen. Baarn A1 en Utrecht A2 staan in 2019 gepland.
Breed verzorgingsgebied
Het digitale snelwegnetwerk heeft inmiddels een verzorgingsgebied – gebaseerd op TomTom-data – van Den Haag tot Arnhem en Zwolle. Het digitale netwerk is zeer selectief op consumententype Modern Welstandig Gezin met Kids (index 120), 18-49 AB1 (index 112) en Gezinsinkomen 2,5 x modaal (index 126).
Interbest is de afgelopen jaren in hoog tempo bezig geweest haar toplocaties (zowel in bereik als kwaliteit van de passanten) te digitaliseren om adverteerders en bureaus nieuwe en spraakmakende reclamemogelijkheden te bieden. Adverteerders kunnen bij Interbest zelf 24u per dag, zeven dagen per week, hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in drie klikken aanpassen.
Meindert van den Heuvel, directeur van Interbest: ‘We blijven investeren om ons netwerk groter en beter te maken. Logisch ook. Ons kijkerspubliek blijft maar groeien (inmiddels rijden er meer dan 8,4 miljoen personenauto’s in Nederland), en daardoor stijgt ook de vraag van adverteerders en mediabureaus.’
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming tegen Big Tech voor
- HBO Max personaliseert sportreclame
Laatste Nieuws
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers