Eerste spraak-gestuurde abri op Zomerweek
- Media
- 24 mei 2019 @ 10:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 24 mei 2019 @ 10:36
- Sjaak Hoogkamer
Op de Libelle Zomerweek lanceert JCDecaux de allereerste spraak gestuurde abri en komt 24Kitchen met de nieuwe Google Home- applicatie. Bezoekers van de Libelle Zomerweek kunnen de abri vragen om een recept van de dag
‘Hey Google, praat met 24Kitchen’ leidt vanaf 23 mei direct naar de 24Kitchen- spraakassistent. Stap voor stap worden gebruikers geholpen in de keuken. Om voice te integreren in het stadsmeubilair werd samengewerkt met de techneuten van Hooked. De call to action op de ingehangen uiting motiveert voorbijgangers de vraag te stellen: “Hey Google, Wat Eten We Vandaag?”. Na het maken van de keuze tussen vlees, vis, vegetarisch of vegan, wordt het 24Kitchen recept ter plekke geprint.
Praten met de poster
‘Dankzij een intensieve samenwerking met de firma Hooked is de nieuwe technologie rondom voice nu te integreren in ons stadsmeubilair. Hierdoor is het mogelijk om te praten met de poster. Nog belangrijker; je krijgt van deze smart speaker het juiste antwoord. Vooral in deze ontwikkeling zit voor JCDecaux en adverteerders enorme potentie. Zo laat 24Kitchen zien dat het nu mogelijk is om een rol te spelen op gebied van service en gemak op plaatsen waar het voorheen niet mogelijk was. Dit biedt creatieve mogelijkheden om je merkpositionering te versterken,’ aldus Marc van Amerongen, marketingmanager JCDecaux.
Inspiratie en gemak
‘24Kitchen is sinds begin dit jaar al flink op weg met meer dan 100 succesvolle ‘Wat Eten We Vandaag?’-afleveringen, op TV, in het AD, op 24kitchen.nl en op social media. Maar het kan nóg makkelijker. Daarom komen we met de nieuwe Google Home-applicatie. Naast de nieuwe hulp in de keuken, beluister je de afleveringen van 'Wat Eten We Vandaag?' als podcast en kan je recepten ontvangen en doorsturen. De consument vraagt om inspiratie en gemak in de keuken, dit bieden we nu nog meer dankzij de voice-assistant. En hoe cool is het om dit met de allereerste voice abri te lanceren,’ zegt Fiona Cordes marketingmanager 24Kitchen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Dwars door de Lage Landen wint Televizier-Ring - oeuvreprijs...
- Audioreclame: ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024
- Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn geen slechte keuzes’
- Marjolein Denekamp nieuwe CEO Roularta Media Nederland
- Schoolmagazine Pauze keert begin 2025 terug
- Weetjesblad Zo Zit Dat viert 30-jarig jubileum
Laatste Nieuws
- Weetjesblad Zo Zit Dat viert... 30-10-2024
- Schoolmagazine Pauze keert begin... 28-10-2024
- Canal+ lanceert campagne ‘Er zijn... 25-10-2024
- Audioreclame: ruim 50 miljoen euro... 24-10-2024
- Marjolein Denekamp nieuwe CEO... 21-10-2024
- Mark de Jonge is de nieuwe uitgever... 21-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing