Acht nieuwe gezichten bij Zigt

Acht nieuwe gezichten bij Zigt
  • Media
  • 31 jul 2019 @ 15:47
  • 10163 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Zigt, in mei gekroond tot mediabureau van het jaar 2019, heeft het team de afgelopen maanden uitgebreid met acht nieuwe collega’s.

Suzanne Fritschy (links op foto) heeft na een korte interim periode bij ZIGT nu de vaste rol van Digital Business Development Director op zich genomen. Ze heeft eerder aan bureauzijde bij IPG, Pervorm en Bluefield gewerkt.

Morgan Filhol (2e van links) is gestart als Head of Search. Morgan is de afgelopen jaren actief geweest als Search Consultant bij onder meer Conversion Company en Belvilla.

Marijnke van der Burgh (3e van links) is overgekomen van Mindshare en gestart als Media Consultant. Voor Mindshare was Marijnke actief aan exploitantzijde bij Ster en Exterion Media/CBS Outdoor.

Dmitry Ouzkikh (helemaal rechts) is aangenomen als Programmatic Consultant. Hiervoor was hij in een soortgelijke rol actief bij Dentsu Aegis en daarvoor ruim 3,5 jaar als accountmanager bij Tradetracker.com.

Daarnaast zijn er ook een viertal nieuwe planners gestart bij Zigt. Caroline van Tulder, Rose van Hilten, Lisa Noot en Nick Broeckx. Nick komt over van de Zigt-vestiging in België, Caroline is actief geweest bij onder meer Omnicom, Rose bij de communicatieafdeling van Basic-Fit en Lisa is dit jaar afgestudeerd en heeft onder meer stage gelopen bij Xite.

 

Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken