Hillenaar: extra digitaal in Den Bosch
- Media
- 21 feb 2020 @ 10:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 21 feb 2020 @ 10:17
- Sjaak Hoogkamer
Hillenaar Outdoor plaatste al elf digitale abri’s langs in- en uitvalswegen van de Brabantse stad. Daar zijn er in januari van dit jaar nog eens vijf bijgekomen. Landelijk biedt Hillenaar Outdoor inmiddels ruim 125 digitale abri’s en Rijkswegmasten aan.
De digitale uitbreiding in Den Bosch past in de strategie van Hillenaar Outdoor. Hillenaar: ‘Onze focus ligt bij digitale media. Dat is de toekomst van out-of-home communicatie. Geanimeerde en HTML5 campagnes zijn mogelijk en campagnes kunnen ook programmatic worden ingekocht waardoor de adverteerder kan inspelen op relevantie en actualiteit.’
Hillenaar Outdoor zet vol in op uitbreiding van haar digitale objecten. ‘Flexibiliteit en relevantie is essentieel en adverteerders willen alleen campagnes die aantoonbaar effect sorteren. Aan die voorwaarden kan met opvallende digitale Out of Home campagnes optimaal worden voldaan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

