Hillenaar: extra digitaal in Den Bosch

Hillenaar: extra digitaal in Den Bosch
  • Media
  • 21 feb 2020 @ 10:17
  • 11618 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Outdoor

Hillenaar Outdoor plaatste al elf digitale abri’s langs in- en uitvalswegen van de Brabantse stad. Daar zijn er in januari van dit jaar nog eens vijf bijgekomen. Landelijk biedt Hillenaar Outdoor inmiddels ruim 125 digitale abri’s en Rijkswegmasten aan.

De digitale uitbreiding in Den Bosch past in de strategie van Hillenaar Outdoor. Hillenaar: ‘Onze focus ligt bij digitale media. Dat is de toekomst van out-of-home communicatie. Geanimeerde en HTML5 campagnes zijn mogelijk en campagnes kunnen ook programmatic worden ingekocht waardoor de adverteerder kan inspelen op relevantie en actualiteit.’

Hillenaar Outdoor zet vol in op uitbreiding van haar digitale objecten. ‘Flexibiliteit en relevantie is essentieel en adverteerders willen alleen campagnes die aantoonbaar effect sorteren. Aan die voorwaarden kan met opvallende digitale Out of Home campagnes optimaal worden voldaan.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken