Samenwerking JCDecaux en Adform
- Media
- 5 okt 2020 @ 09:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 5 okt 2020 @ 09:50
- Sjaak Hoogkamer
De samenwerking tussen JCDecaux en Adform is naar eigen zeggen een win-win situatie voor beide partijen. Adverteerders kunnen via één platform (Adform) zowel tv, display, mobiel als digitale buitenreclame onderdeel maken van hun mediamix in digitale strategieën.
Katja Henneveld, Sales Director Adform: ‘Als resultaat van dit partnership kunnen adverteerders efficiënt cross mediaal adverteren: de combinatie van best bezochte locaties in Nederland met bijvoorbeeld mobile inzet. Onze unieke integratie met diverse hyperlocal partners maakt het mogelijk verschillende triggers te gebruiken om schermen in te kopen (bijvoorbeeld op basis van het weer). Om vervolgens deze consumenten op een ander scherm weer te retargeten. Dit kan nu maar ook in de komende jaren dankzij ons toekomstbestendige 1st party Identity aanpak.’
Adverteerders en bureaus hebben de mogelijkheid om via Adform en andere DSP’s over meerdere kanalen nog effectiever een campagne in te richten
Marc Bergers, Digital Lead JCDecaux: ‘De voordelen van programmatic trading - precisie, flexibiliteit en meetbaarheid - maken dat Digital Out Of Home niet alleen brand impact, maar ook directe performance realiseert. Adverteerders en bureaus hebben nu een unieke kans om via Adform en andere DSP’s over meerdere kanalen nog effectiever een campagne in te richten.’
Volgens Henneveld groeit DOOH nog steeds sterk in Nederland. 74% van de consumenten gaf in een onderzoek van Outsmart & PWC Out Of Home2 aan dat DOOH 'opvallend’ was; terwijl meer dan twee derde van de consumenten het 'boeiend' vond. Bovendien vond 72% van de consumenten dat merken die DOOH gebruiken ‘vooruitstrevend’ zijn; terwijl 52% van de consumenten vond dat merken ‘premium’ zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing