Samenwerking JCDecaux en Adform
- Media
- 5 okt 2020 @ 09:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Outdoor
- 5 okt 2020 @ 09:50
- Sjaak Hoogkamer
De samenwerking tussen JCDecaux en Adform is naar eigen zeggen een win-win situatie voor beide partijen. Adverteerders kunnen via één platform (Adform) zowel tv, display, mobiel als digitale buitenreclame onderdeel maken van hun mediamix in digitale strategieën.
Katja Henneveld, Sales Director Adform: ‘Als resultaat van dit partnership kunnen adverteerders efficiënt cross mediaal adverteren: de combinatie van best bezochte locaties in Nederland met bijvoorbeeld mobile inzet. Onze unieke integratie met diverse hyperlocal partners maakt het mogelijk verschillende triggers te gebruiken om schermen in te kopen (bijvoorbeeld op basis van het weer). Om vervolgens deze consumenten op een ander scherm weer te retargeten. Dit kan nu maar ook in de komende jaren dankzij ons toekomstbestendige 1st party Identity aanpak.’
Adverteerders en bureaus hebben de mogelijkheid om via Adform en andere DSP’s over meerdere kanalen nog effectiever een campagne in te richten
Marc Bergers, Digital Lead JCDecaux: ‘De voordelen van programmatic trading - precisie, flexibiliteit en meetbaarheid - maken dat Digital Out Of Home niet alleen brand impact, maar ook directe performance realiseert. Adverteerders en bureaus hebben nu een unieke kans om via Adform en andere DSP’s over meerdere kanalen nog effectiever een campagne in te richten.’
Volgens Henneveld groeit DOOH nog steeds sterk in Nederland. 74% van de consumenten gaf in een onderzoek van Outsmart & PWC Out Of Home2 aan dat DOOH 'opvallend’ was; terwijl meer dan twee derde van de consumenten het 'boeiend' vond. Bovendien vond 72% van de consumenten dat merken die DOOH gebruiken ‘vooruitstrevend’ zijn; terwijl 52% van de consumenten vond dat merken ‘premium’ zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De Telegraaf gaat voor directe... 15-07-2025
- Roxy Dekker-docu lanceert For You... 15-07-2025
- Merken vallen voor ‘B&B Vol Liefde’14-07-2025
- HBO Max personaliseert sportreclame11-07-2025
- OMS voegt SoundCloud en Sonos Radio... 11-07-2025
- VMN media neemt Elba\Rec over voor... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers