vtwonen zoekt interieurtalent van 2021
- Media
- 19 okt 2021 @ 10:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 19 okt 2021 @ 10:25
- Sjaak Hoogkamer
Amateur interieurtalenten gaan vanaf 24 oktober de strijd met elkaar aan in het nieuwe tv-programma ‘Interieurtalent gezocht met vtwonen’. De tien talenten, afkomstig uit Nederland en België, halen alles uit de kast om hun stylingcreativiteit aan de vakjury te tonen.
De winnaar gaat naar huis met de ‘Grootste Interieurtalent van Nederland en België’ en krijgt een eigen online reeks over interieur.
vtwonen zoekt ‘iemand die de saaiste muur laat stralen, die een kale hoek onweerstaanbaar maakt en die een degelijke tafel sterallure geeft.’ In de zoektocht naar stylingtalent van Nederland en België gaven meer dan 400 interieurfanaten zich op via vtwonen.nl en vtwonen.be. Na een tweede ronde waarbij 30 kandidaten aan de slag mochten met een opdracht, bleven er 10 stylingtalenten over. Dit najaar gaan zij de strijd met elkaar aan in het televisieprogramma 'Interieurtalent gezocht met vtwonen'.
De vakjury, bestaande uit interieurstylist Frans Uyterlinde en interieurfotograaf Muk van Lil, beoordeelt en kiest het vtwonen interieurtalent van 2021. De Vlaamse Sieg De Doncker presenteert het programma.
‘Interieurtalent gezocht met vtwonen’ wordt in Nederland bij SBS6 en in België bij vtm uitgezonden. Het programma wordt geproduceerd door idtv. 'Interieurtalent gezocht met vtwonen' is vanaf zondag 24 oktober elke zondag te zien om 17.30 uur bij SBS6.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes