'Samen voor Oekraïne': ook adverteerders kunnen meedoen aan Radio555
- Media
- 3 mrt 2022 @ 09:21
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 3 mrt 2022 @ 09:21
- Nanny Kuilboer
Maandag 7 maart 2022 is de landelijke actiedag voor Oekraïne. Adverteerders kunnen die dag via Radio555 op tien landelijke radiozenders tegelijk radiocommercials uitzenden en hiermee de actie ondersteunen.
Voorwaarde is dat de uiting past bij de aard van de uitzending en de actie. De opbrengst van de speciale reclameblokken wordt gedoneerd aan Giro555.
Hoe werkt de radioreclamedonatie voor ‘Samen in actie voor Oekraïne’
Adverteerders kunnen radiozendtijd inkopen door minimaal 10.000 euro te doneren aan Giro555. Het zendtijdpakket bevat zes reclamespots op Radio555, dit zijn effectief 60 spots want Radio555 klinkt op tien landelijke zenders tegelijk. Er is beperkt zendtijd beschikbaar dus de radiobedrijven nodigen de adverteerders uit snel te reageren en ruimhartig te doneren. Via een speciale productiestudio kunnen adverteerders hulp krijgen bij het maken van een passende radiocommercial.
Audio shout out ‘Samen in actie voor Oekraïne’
Ook bedrijven die geen reclamecommercial hebben, kunnen de actie ondersteunen via een shout out. Door een donatie te doen van minimaal 555 euro op Giro555, bedankt Radio555 de donateur door de bedrijfsnaam live op de radio te noemen.
Deelnemers aan Radio555
Radio555 is op maandag 7 maart van 06.00 tot 21.00 uur te horen via de radiozenders NPO Radio 2, NPO 3FM, NPO Radio 5, Qmusic, 100%NL, Radio 538, Radio10, Radio Veronica, Slam! en Sublime. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met de zendtijd-exploitanten van een van de deelnemende radiobedrijven.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes