Kay gaat JAN Magazine leiden
- Media
- 29 nov 2022 @ 15:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 29 nov 2022 @ 15:55
- Sjaak Hoogkamer
Josephine Kay is per 1 februari benoemd tot nieuwe hoofdredacteur van JAN Magazine. Kay is op dit moment nog hoofdredacteur van Cosmopolitan.
Eerder was Kay hoofdredacteur van Bedrock.nl en werkte ze onder andere voor Glamour.nl, Vogue.nl en Women’s Health.
Josephine Kay: ‘Vol enthousiasme kijk ik ernaar uit om met frisse energie het prachtige merk JAN verder uit te bouwen. Ik voel me vereerd dat ik zo’n gevestigd merk als JAN mag gaan leiden en verheug me op de samenwerking met het getalenteerde team.’
Chief Brand Officer Lieneke van den Heuvel, binnen Hearst Netherlands onder meer verantwoordelijk voor het merk JAN: ‘Afgelopen jaar hebben we een sterk fundament gebouwd voor de toekomst en plannen gemaakt om JAN uit te bouwen als volwaardig 360-graden merk. Josephine heeft op alle fronten laten zien dat zij de ideale kandidaat is die goed aansluit bij de doelgroep en de richting die we op willen, waarbij we onder andere zullen inzetten op het omarmen van print en het uitbouwen op digitaal vlak, events en brand extensions.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 90% Nederlanders kijkt live TV... 01-02-2023
- Eerste luistercijfers NMO... 01-02-2023
- Daniel Kok als top creatief terug... 01-02-2023
- Onderzoek: Europese retailers lopen... 01-02-2023
- Meer consumenten betalen voor... 31-01-2023
- Platform Baby op Komst overgenomen... 31-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day