Kay gaat JAN Magazine leiden

  • Media
  • 29 nov 2022 @ 15:55
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Josephine Kay is per 1 februari benoemd tot nieuwe hoofdredacteur van JAN Magazine. Kay is op dit moment nog hoofdredacteur van Cosmopolitan.

Eerder was Kay hoofdredacteur van Bedrock.nl en werkte ze onder andere voor Glamour.nl, Vogue.nl en Women’s Health.

Josephine Kay: ‘Vol enthousiasme kijk ik ernaar uit om met frisse energie het prachtige merk JAN verder uit te bouwen. Ik voel me vereerd dat ik zo’n gevestigd merk als JAN mag gaan leiden en verheug me op de samenwerking met het getalenteerde team.’

Chief Brand Officer Lieneke van den Heuvel, binnen Hearst Netherlands onder meer verantwoordelijk voor het merk JAN: ‘Afgelopen jaar hebben we een sterk fundament gebouwd voor de toekomst en plannen gemaakt om JAN uit te bouwen als volwaardig 360-graden merk. Josephine heeft op alle fronten laten zien dat zij de ideale kandidaat is die goed aansluit bij de doelgroep en de richting die we op willen, waarbij we onder andere zullen inzetten op het omarmen van print en het uitbouwen op digitaal vlak, events en brand extensions.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken