Global lanceert propositie voor B Corp gecertificeerde bedrijven
- Media
- 26 mei 2023 @ 08:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 mei 2023 @ 08:18
- Michiel van Zaane
Om de positieve impact die B Corp gecertificeerde bedrijven op de samenleving hebben te ondersteunen biedt Global Media & Entertainment deze bedrijven een aangepast tarief, met korting oplopend tot 75% voor DOOH-advertising.
Uit internationaal onderzoek blijkt dat Digital Out Of Home behoort tot de meest milieuvriendelijke media. Global biedt met de propositie haar volledige digitale netwerk (3.000+ schermen) aan en adviseert indien gewenst over de media inzet en creatie van de advertentie. Bedrijven die al B Corp gecertificeerd zijn, kunnen dergelijke Digital Out Of Home campagnes vanaf juni bij Global boeken, direct of via het mediabureau.
Eric Kip, managing director van Global in Nederland: ‘De B Corp certificering zorgt ervoor dat negatieve impact op de wereld verminderd wordt en positieve impact groeit. Vanuit onze missie, ‘Making everyone’s day brighter’, onderschrijven we deze gedachte en supporten we met deze propositie juist de bedrijven die de positieve impact leading laten zijn.’
Global heeft zelf meerdere stappen gezet om ook haar bedrijfsvoering te verduurzamen, zoals het plaatsen van sedumdaken, LED-verlichting en zonnepanelen op en in bushokjes en het wisselen van abri-poster met elektrische auto’s. De komende jaren investeert het bedrijf verder om verduurzaming van het medium te stimuleren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes