Global lanceert propositie voor B Corp gecertificeerde bedrijven
- Media
- 26 mei 2023 @ 08:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 mei 2023 @ 08:18
- Michiel van Zaane
Om de positieve impact die B Corp gecertificeerde bedrijven op de samenleving hebben te ondersteunen biedt Global Media & Entertainment deze bedrijven een aangepast tarief, met korting oplopend tot 75% voor DOOH-advertising.
Uit internationaal onderzoek blijkt dat Digital Out Of Home behoort tot de meest milieuvriendelijke media. Global biedt met de propositie haar volledige digitale netwerk (3.000+ schermen) aan en adviseert indien gewenst over de media inzet en creatie van de advertentie. Bedrijven die al B Corp gecertificeerd zijn, kunnen dergelijke Digital Out Of Home campagnes vanaf juni bij Global boeken, direct of via het mediabureau.
Eric Kip, managing director van Global in Nederland: ‘De B Corp certificering zorgt ervoor dat negatieve impact op de wereld verminderd wordt en positieve impact groeit. Vanuit onze missie, ‘Making everyone’s day brighter’, onderschrijven we deze gedachte en supporten we met deze propositie juist de bedrijven die de positieve impact leading laten zijn.’
Global heeft zelf meerdere stappen gezet om ook haar bedrijfsvoering te verduurzamen, zoals het plaatsen van sedumdaken, LED-verlichting en zonnepanelen op en in bushokjes en het wisselen van abri-poster met elektrische auto’s. De komende jaren investeert het bedrijf verder om verduurzaming van het medium te stimuleren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

