MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst Pilot Publishing

MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst Pilot Publishing
  • Media
  • 29 mrt 2024 @ 10:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het platform voor de drukke moeder met maandelijks meer dan 1 miljoen unieke bezoekers is de nieuwste aanvulling in het portfolio van PilotPublishing.

Founder en hoofdredacteur Tessa Heinhuis: ‘Mama Magazine is je nieuwe online vriendin. Je vindt hier alles waar je over twijfelt en waar je mee zit. Je kunt hier terecht voor duidelijke informatie, tips en trucs van experts én fijne persoonlijke verhalen. Zodat je weet dat je niet de enige bent.'

Met 2.7 miljoen paginaweergaven per maand (*januari 2024*) één van de grootste platformen van Nederland, speciaal gericht aan moeders. Uitgever Ewart van der Horst: ‘Een platform voor jonge moeders  een grote en interessante doelgroep, ontbrak nog in ons portfolio. Met AMAYZINE.com, Franska.nl, Italiamo.nl, Favorflav.com en ModMod.nl voorzien we dagelijks heel veel mensen in hun informatiebehoefte. Mamamagazine.nl is interessant voor de lezer en voor onze adverteerders.’

Founder en hoofdredacteur Tessa Heinhuis: ‘Mama Magazine heeft alle potentie en ik geloof al jaren in dit merk. Met onze artikelen raken we exact de doelgroep. Mijn platform wil ik onderbrengen bij een betrouwbare en loyale uitgever, dat voelt nergens beter dan bij PilotPublishing. Samen kunnen we het nog groter en beter maken.’

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken