Gerard Ekdom start in september op Radio Veronica
- Media
- 5 jul 2024 @ 14:39
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 5 jul 2024 @ 14:39
- Sjaak Hoogkamer
Ochtend-dj Gerard Ekdom komt na enkele maanden radiostilte vanaf 2 september weer terug op de radio. Hij maakt dan elke werkdag van 6.00 tot 9.00 uur zijn ochtendshow 'Ekdom in de Morgen' op Radio Veronica.
Nieuwslezer Marijke Ketel voorziet de luisteraars daarbij van het laatste nieuws. Ekdom: ‘Na de zomervakantie begin ik dan eindelijk aan de ochtendshow op Radio Veronica. Ik kan niet wachten om elke ochtend met de luisteraars een feestje te maken op de radio. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik kijk uit naar het moment dat mijn wekker weer om 4:00 uur gaat.’
Robbert-Jan van de Velde, Station Director Radio Veronica: ‘We staan nu echt aan de vooravond van een nieuw hoofdstuk voor Radio Veronica. Gerard overlaadt ons nu al met zijn energie en mooie ideeën. Ik kan niet wachten tot september, wanneer hij de luisteraars elke ochtend meeneemt in zijn enthousiasme.’
De komst van Gerard Ekdom werd begin dit jaar aangekondigd, samen met de overstap van Wouter van der Goes en Frank van 't Hof van NPO Radio 2 naar de middagshow van Radio Veronica. Per september is de nieuwe programmering compleet.
Marijke Ketel (27) werkte in haar journalistieke carrière bij meerdere nieuws- en actualiteitenprogramma's, zoals WNL op Zondag, RTL Late Night, Shownieuws en Hart van Nederland.
Foto: Naomi van Verseveld / Radio Veronica
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mercurs 2025: de genomineerden zijn bekend
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
Laatste Nieuws
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe... 07-10-2025
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid... 07-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes