Jeroen Schaling head of marketing bij Deliveroo Nederland
- Online
- 24 sep 2019 @ 11:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - E-commerceFoodPersonalia
- 24 sep 2019 @ 11:02
- Lucas Boon
Jeroen Schaling (36) is deze week gestart als head of marketing bij de Nederlandse tak van thuisbezorgservice Deliveroo.
Schaling werkte van 2005 tot 2013 bij The Walt Disney Company, onder meer als head of marketing bij de divisie parks & resorts. Daarna werkte hij tot 2017 bij NH Hotel Group als director marketing, communication & e-commerce. In de laatste twee jaar werkte Schaling als marketing director bij Nextview.
Schaling laat weten: 'Deze nieuwe baan stelt me in staat om drie van mijn grootste passies te combineren: marketing, technologie en eten & drinken. Mijn doel is om concreet bij te dragen aan de groei van Deliveroo in Nederland. Ik kijk ernaar uit om nauw samen te werken met restaurants en collega's en er zodoende voor te zorgen dat Deliveroo de eerste keuze blijft voor elke klant die de lekkerste maaltijden wil bestellen.'
Deliveroo is beschikbaar in veertien steden in Nederland en werkt samen met ruim 2.500 restaurants en evenveel bezorgers.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes