Jeroen Schaling head of marketing bij Deliveroo Nederland

  • Online
  • 24 sep 2019 @ 11:02
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • E-commerceFoodPersonalia

Jeroen Schaling (36) is deze week gestart als head of marketing bij de Nederlandse tak van thuisbezorgservice Deliveroo.

Schaling werkte van 2005 tot 2013 bij The Walt Disney Company, onder meer als head of marketing bij de divisie parks & resorts. Daarna werkte hij tot 2017 bij NH Hotel Group als director marketing, communication & e-commerce. In de laatste twee jaar werkte Schaling als marketing director bij Nextview.

Schaling laat weten: 'Deze nieuwe baan stelt me in staat om drie van mijn grootste passies te combineren: marketing, technologie en eten & drinken. Mijn doel is om concreet bij te dragen aan de groei van Deliveroo in Nederland. Ik kijk ernaar uit om nauw samen te werken met restaurants en collega's en er zodoende voor te zorgen dat Deliveroo de eerste keuze blijft voor elke klant die de lekkerste maaltijden wil bestellen.'

Deliveroo is beschikbaar in veertien steden in Nederland en werkt samen met ruim 2.500 restaurants en evenveel bezorgers.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken