MeMo2 winnaar IAB Europe Research Awards 2021
- 26 mei 2021 @ 10:59
- Ryan Baij
De Nederlandse crossmedia specialist MeMo2 heeft bij de IAB Europe Research Awards 2021 in vier categorieën een award gewonnen: Best Use of Research Budget, Brand Advertising Effectiveness, Crossmedia Research en Research Innovation.
MeMo2 won de vier awards in samenwerking met grote merken Albert Heijn, Duracel en Iglo, onder coördinatie van Publicis Media. De Real-time en data-gedreven regie binnen dit proces werd verzorgd door het THX Shopper Analytics Platform van MeMo2. Marcel Vogel, oprichter van MeMo2, is erg dankbaar dat de eerder genoemde grote merken ondanks de COVID-19 periode doorgaan met hun zoektocht naar crossmedia en instore synergie.
Het is overigens niet voor het eerst dat het THX platform in de prijzen valt bij de awardshow. Het platform won vorig jaar vijf Europese Marketing en Research prijzen en ook in Nederland won het al eens een award voor Best crossmedia research en een crossmedia innovatie award. Vogel: ‘THX shopping analytics platform laat zien wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is op het gebied van data-gedreven Crossmedia en Retail analytics. Belangrijke data over de gevoelde dynamiek van media-exposure, promoties in winkels, (sport)sponsoring en feitelijke aankoopgedrag biedt context waar je als merk en retailer mee verder kan.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AI-modellen geven vergeten mode een... 01-07-2025
- Bijna helft Nederlanders lid van... 30-06-2025
- Parkeerbordjes-actie Klabats zet HR... 27-06-2025
- Wat als je advertenties inspelen op... 24-06-2025
- WhatsApp krijgt advertenties18-06-2025
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers