MeMo2 winnaar IAB Europe Research Awards 2021
- 26 mei 2021 @ 10:59
- Ryan Baij
De Nederlandse crossmedia specialist MeMo2 heeft bij de IAB Europe Research Awards 2021 in vier categorieën een award gewonnen: Best Use of Research Budget, Brand Advertising Effectiveness, Crossmedia Research en Research Innovation.
MeMo2 won de vier awards in samenwerking met grote merken Albert Heijn, Duracel en Iglo, onder coördinatie van Publicis Media. De Real-time en data-gedreven regie binnen dit proces werd verzorgd door het THX Shopper Analytics Platform van MeMo2. Marcel Vogel, oprichter van MeMo2, is erg dankbaar dat de eerder genoemde grote merken ondanks de COVID-19 periode doorgaan met hun zoektocht naar crossmedia en instore synergie.
Het is overigens niet voor het eerst dat het THX platform in de prijzen valt bij de awardshow. Het platform won vorig jaar vijf Europese Marketing en Research prijzen en ook in Nederland won het al eens een award voor Best crossmedia research en een crossmedia innovatie award. Vogel: ‘THX shopping analytics platform laat zien wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is op het gebied van data-gedreven Crossmedia en Retail analytics. Belangrijke data over de gevoelde dynamiek van media-exposure, promoties in winkels, (sport)sponsoring en feitelijke aankoopgedrag biedt context waar je als merk en retailer mee verder kan.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- [marketeer 232] Tim Ariesen - CroudX: 'Versterk je rendement...
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea en MediaMarkt nieuw in...
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken' in Nederland - Nieuwe AI...
- Polestar lanceert filmische onthulling met Alexander Skarsgård
- [onderzoek] Vertrouwen Gen Z in social media bijna gelijk aan...
- [column] De schizofrene ziel van de AI-industrie
Laatste Nieuws
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea... 09-10-2025
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken'... 08-10-2025
- [onderzoek] Vertrouwen Gen Z in... 07-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes