MeMo2 winnaar IAB Europe Research Awards 2021

MeMo2 winnaar IAB Europe Research Awards 2021
  • Online
  • 26 mei 2021 @ 10:59
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Awards

De Nederlandse crossmedia specialist MeMo2 heeft bij de IAB Europe Research Awards 2021 in vier categorieën een award gewonnen: Best Use of Research Budget, Brand Advertising Effectiveness, Crossmedia Research en Research Innovation.

MeMo2 won de vier awards in samenwerking met grote merken Albert Heijn, Duracel en Iglo, onder coördinatie van Publicis Media. De Real-time en data-gedreven regie binnen dit proces werd verzorgd door het THX Shopper Analytics Platform van MeMo2. Marcel Vogel, oprichter van MeMo2, is erg dankbaar dat de eerder genoemde grote merken ondanks de COVID-19 periode doorgaan met hun zoektocht naar crossmedia en instore synergie.

Het is overigens niet voor het eerst dat het THX platform in de prijzen valt bij de awardshow. Het platform won vorig jaar vijf Europese Marketing en Research prijzen en ook in Nederland won het al eens een award voor Best crossmedia research en een crossmedia innovatie award. Vogel: ‘THX shopping analytics platform laat zien wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is op het gebied van data-gedreven Crossmedia en Retail analytics. Belangrijke data over de gevoelde dynamiek van media-exposure, promoties in winkels, (sport)sponsoring en feitelijke aankoopgedrag biedt context waar je als merk en retailer mee verder kan.'

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken