Inzending geopend voor Belgian Sponsorship Awards

Inzending geopend voor Belgian Sponsorship Awards
  • Sponsoring
  • 14 jul 2016 @ 11:11
  • 11690 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsEvenementSponsoring

De Belgian Sponsorship Awards gaan op voor een derde editie. Naast de uitreiking wordt begin 2017 ook weer een SponsorLive-conferentie georganiseerd. Er worden prijzen uitgereikt in zes categorieën. De inzending is inmiddels geopend en loopt tot 23 december.

De Belgian Sponsorship Awards zijn aan hun derde editie toe op 2 februari 2017. Net zoals vorig jaar zal de eindceremonie van de Awards plaatsvinden in Hotel Le Plaza in Brussel. Geïnteresseerde bedrijven die een knap sponsorproject kunnen voorleggen, kunnen zich nog tot 23 december inschrijven door hun case in te dienen via de website Sponsorshipawards.be

In aanloop naar de awardshow is er ook dit jaar een nieuwe SponsorLive conferentie, volgend op het enorme succes van de eerste editie. Internationale en nationale sponsors delen hier in aanloop naar de Awards hun kennis en expertise, terwijl professionals de kans krijgen om met elkaar in debat te treden en de nieuwste trends in het snel evoluerende sponsorlandschap te ontdekken.

De prijzen van de Belgian Sponsorship Awards worden ook dit jaar uitgereikt door een onafhankelijke jury. Dit gebeurt in de volgende categorieën: 

●      Best Sport Sponsorship
●      Best Arts, Cultural & Music Sponsorship
●      Best Societal Sponsorship
●      Best Sponsorship Activation
●      Best Employee Engagement
●      Best Use of Digital

Uit de zes winnaars wordt één ‘Best of Belgium’-kandidaat verkozen. Die mag rechtstreeks aantreden als genomineerde voor de ‘Best of Europe’-Award tijdens de ESA Excellence Awards, een organisatie door de European Sponsorship Association. De ‘Best of Belgium’-laureaten van de vorige edities - AB Inbev en ING - wisten hier telkens de bronzen medailles weg te kapen.

Ook deze editie wordt de jury voorgezeten door William Fenton, lid van de Raad van Bestuur van de European Sponsorship Association. '2016 ontpopt zich tot een waar topjaar voor sponsoring, mede dankzij het EK in Frankrijk en de Olympische Spelen in Rio die binnenkort van start gaan. Sponsoring leeft op en dat belooft voor de Belgian Sponsorships Awards.'

De jury wordt vervolledigd door Jerome Bouchat, Managing Director België en Frankrijk van Repucom (deel van de Nielsen Group); Sophie Detremmerie, Managing Director van het Festival van Vlaanderen; Jos Verschueren, Program Director Sports Management aan de VUB; Piet Moons, oprichter van KAPITO HR en Jan De Grave, Communications Director van The Brewers of Europe. 

De Belgian Sponsorship Awards zijn een initiatief van VAAV Communication en worden mede mogelijk gemaakt met de steun van hoofdpartner Repucom (deel van de Nielsen Group) en de leden van de Founders Club (AG Insurance, Proximus, BNP Paribas Fortis, Delhaize, ING, Telenet, Nationale Loterij).

www.sponsorshipawards.be

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken