Waarom Renault partner is van The Voice of Holland
- Sponsoring
- 7 nov 2019 @ 11:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaPartnershipTelevisieEntertainment
- 7 nov 2019 @ 11:29
- Jeroen Mirck
Het tiende seizoen van tv-hit The Voice of Holland start deze vrijdag met een nieuwe automotive-partner: Renault. Daarbij zet Renault de nieuwe Clio in de schijnwerpers.
RTL en Talpa Media maakten medio oktober alle nieuwe partnerships van TVOH bekend. Naast Renault zijn dat T-Mobile, Lidl, Samsung, Levi’s en De Efteling.
Vrijdag 8 november is het dan eindelijk zo ver: om 20.30 uur barst bij RTL4 het jubileumseizoen van ‘The Voice’ los. Het muzikale spektakel is al negen seizoenen het grootste podium waar talenten zichzelf in de kijker kunnen zingen. Het tv-programma scoort al die tijd fantastische kijkcijfers en breekt record na record, zowel nationaal als internationaal.
Renault: 360-graden strategie
Als onderdeel van de 360-graden mediastrategie van Renault is het merk komend seizoen automotive-partner van TVOH en tevens exclusief partner van het succesvolle online format ‘The Voice Family’. De online zangcompetitie, waarbij de Voice-coaches op zoek gaan naar de meest muzikale families van Nederland, is terug. De families bestaan uit broers, zussen, neven, nichten, ooms, tantes en nog veel meer. Ook teamgenoten, klasgenoten en huisgenoten hebben zich opgegeven.
Tijdens ‘The Family Auditions’ staan zestien families klaar om hun vocale kunsten ten gehore te brengen. Daarvan gaan er acht door naar ‘The Family Battles’. Die families worden verrast door Geraldine Kemper die het goede nieuws hoogstpersoonlijk komt brengen.
‘The Voice Family’ is vanaf 8 november te zien via de app van The Voice of Holland, de website en YouTube. In de uitzendingen van het populaire programma is een prominente rol weggelegd voor de nieuwe Renault Clio.
Hubert Frederix, marcom-manager van Renault: 'Wij zijn een trotse partner en zien The Voice of Holland als een mooie samenwerking om onze 360-graden mediastrategie op een impactvolle manier tot uiting te brengen.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management