Waarom Renault partner is van The Voice of Holland
- Sponsoring
- 7 nov 2019 @ 11:29
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaPartnershipTelevisieEntertainment
- 7 nov 2019 @ 11:29
- Jeroen Mirck
Het tiende seizoen van tv-hit The Voice of Holland start deze vrijdag met een nieuwe automotive-partner: Renault. Daarbij zet Renault de nieuwe Clio in de schijnwerpers.
RTL en Talpa Media maakten medio oktober alle nieuwe partnerships van TVOH bekend. Naast Renault zijn dat T-Mobile, Lidl, Samsung, Levi’s en De Efteling.
Vrijdag 8 november is het dan eindelijk zo ver: om 20.30 uur barst bij RTL4 het jubileumseizoen van ‘The Voice’ los. Het muzikale spektakel is al negen seizoenen het grootste podium waar talenten zichzelf in de kijker kunnen zingen. Het tv-programma scoort al die tijd fantastische kijkcijfers en breekt record na record, zowel nationaal als internationaal.
Renault: 360-graden strategie
Als onderdeel van de 360-graden mediastrategie van Renault is het merk komend seizoen automotive-partner van TVOH en tevens exclusief partner van het succesvolle online format ‘The Voice Family’. De online zangcompetitie, waarbij de Voice-coaches op zoek gaan naar de meest muzikale families van Nederland, is terug. De families bestaan uit broers, zussen, neven, nichten, ooms, tantes en nog veel meer. Ook teamgenoten, klasgenoten en huisgenoten hebben zich opgegeven.
Tijdens ‘The Family Auditions’ staan zestien families klaar om hun vocale kunsten ten gehore te brengen. Daarvan gaan er acht door naar ‘The Family Battles’. Die families worden verrast door Geraldine Kemper die het goede nieuws hoogstpersoonlijk komt brengen.
‘The Voice Family’ is vanaf 8 november te zien via de app van The Voice of Holland, de website en YouTube. In de uitzendingen van het populaire programma is een prominente rol weggelegd voor de nieuwe Renault Clio.
Hubert Frederix, marcom-manager van Renault: 'Wij zijn een trotse partner en zien The Voice of Holland als een mooie samenwerking om onze 360-graden mediastrategie op een impactvolle manier tot uiting te brengen.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing