Ook ADO, Twente en RKC tekenen sponsorship met Toto

Ook ADO, Twente en RKC tekenen sponsorship met Toto
  • Sponsoring
  • 23 jul 2020 @ 15:08
  • 16956 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Voetbal

ADO Den Haag, FC Twente en RKC hebben een meerjarige samenwerking met Toto gesloten. Het logo van Toto zal tot medio 2023 op de mouw van de wedstrijdshirts van deze clubs prijken. Toto tekende deze week ook al partnerships met FC Groningen sc Heereveen, Sparta, Willem II en FC Utrecht.

ADO Den Haag en Toto zijn dus niet alleen meer buren, maar nu ook partners van elkaar. Arno de Jong, Chief Marketing Officer bij Toto: 'Toto is vanaf haar oprichting in 1957 innig verbonden met de Haagse regio. Het hoofdkantoor van Toto kijkt uit op het Cars Jeans Stadion van ADO Den Haag. Wij zijn trots dat deze verbondenheid nu tot uitdrukking komt in de sponsoring van ADO Den Haag.'

'We zijn zeer verheugd met de samenwerking,' reageert Algemeen Directeur Mohammed Hamdi van ADO Den Haag.'Bij ADO Den Haag is de lokale verbinding altijd groot, maar Den Haag is ook een internationale stad waarbij organisaties met een A-status passen. In dat opzicht is dit een nieuwe mijlpaal voor onze club, die ons meer allure kan geven in en richting de stad. Toto is een merk dat uitstekend past bij de stappen die we hierin willen zetten. We kijken uit naar een prettige samenwerking.'

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken