TOP X Case: Jos Poell - redesign
- 13 jul 2018 @ 13:03
- Sales
Media: Brand identity en verpakkingen.
Bureau: Guts & Glorious
Doel: Jos Poell weer fit maken voor de toekomst. Vanuit de missie van het merk hebben wij een een sterk en onderscheidende merk identity ontwikkeld.
Commentaar Heidi Boersma, Creatieve director/partner Jos Poell is een merk dat staat voor kwalitatieve producten waarvan het gebruiksmoment over het algemeen gerelateerd is aan feestelijke momenten. Wanneer je Jos Poell producten koopt is er een reden tot een feestmoment, of dat nou een avondje samen op de bank is of een uitgebreid verjaardagsfeest. Dit hebben we zichtbaar gemaakt op de verpakkingen. Met een sterk merkdevice en een vrolijk speels woordbeeld hebben we een gemene deler die heel herkenbaar is over de verschillende lijnen. Een A-merk in zijn kracht.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Imo Muller van 165 Beats: 'Veel voetbalclubs zijn erin...
- DOSSIER ESG Esther Overmars Purpose is een werkwoord
- Europees Parlement stemt vóór AI-wet
- Harry Dekker krijgt Coq de Grand Honneur tijdens GVR-diner
- ACM: sluit geen energiecontract af per telefoon
- Sven Fase van VodafoneZiggo: 'AI voelt voor mij echt als een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing