Moco Museum verwelkomt Tinder-matches
- Algemeen
- 25 jul 2018 @ 11:43
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - AppsInteractie
- 25 jul 2018 @ 11:43
- Lucas Boon
Het Moco Museum geeft iedereen die in de week van Pride Amsterdam een match heeft via Tinder (of Grindr) een gratis kaartje voor een date in het museum.
Naast het museumbezoek ontvangt men een poster met het Banksy-werk Kissing Coopers (zie afbeelding). De actie is geldig tijdens de Pride (28 juli t/m 6 augustus) en enkel als je echt kunt aantonen dat je een match bent op de genoemde datingapps.
Pride Amsterdam
De Pride, voorheen Gaypride, is een negendaags festival om te vieren dat 'je kunt zijn wie je bent en mag houden van wie je wilt'. Het jaarlijkse hoogtepunt is de Canal Parade bestaande uit een stoet van tachtig boten en honderdduizenden bezoekers.
Moco
Het Moco Museum, ook bekend als het meest roze museum van Amsterdam, laat sinds de opening in 2016 werken zien van onder meer Banksy, Andy Warhol en Salavador Dali. De visie van het museum is met name gericht op het uitlichten van leiders en influencers van moderne kunststromingen zoals street- en pop art.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
- 'Campagnedrukwerk steeds groener'
- TicketSwap en ADE duiken in belevingswereld Gen Z
- Ebbing Tides: Pionieren met kelp en natuurherstel op zee
- ‘Onze echtheid koesteren en daar een toekomstbestendig merk...
- Reizen draait in 2026 om technologie, zelfexpressie en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

