Fruitz lanceert Confessions Hotline
- Algemeen
- 28 feb 2023 @ 09:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingAppsMaatschappij
- 28 feb 2023 @ 09:00
- Nanny Kuilboer
Datingapp Fruitz lanceert vandaag de Confessions Hotline voor jongvolwassenen, die een liefdes- of seksgerelateerde vraag of bekentenis hebben.
Jongeren kunnen hun (spraak)berichten via WhatsApp sturen naar de hotline, waarna Fruitz hun anonieme bericht beantwoordt op hun socialmediakanalen. Met deze gratis service hoopt de datingapp hun doelgroep nog beter te helpen aan het soort verbintenis waar zij naar op zoek zijn en een eerlijk gesprek op gang te brengen over seks, gevoelens en gedachten die ze mogelijk niet willen delen met anderen. Het telefoonnummer is dan ook niet bestemd als klantenservice, maar biedt alleen een safe space om vrij te kunnen spreken over gebroken harten, date-ervaringen en seksuele fantasieën. Vervolgens worden ingezonden berichten anoniem gedeeld op de sociale mediakanalen van Fruitz, waarbij een expert antwoord geeft op de vraag of het bericht. Door de berichten publiekelijk te delen hoopt Fruitz een eerlijk gesprek met de community te kunnen starten over dergelijke onderwerpen en daar meer awareness voor te creëren.
Stigma’s en taboes
Fruitz: ‘De Confessions Hotline sluit naadloos aan op onze missie om onder andere stigma’s en taboes rondom vrijblijvende seks weg te nemen, met name voor vrouwen. Fruitz roept dan ook vooral vrouwen op om hun sexy bekentenissen en vragen te delen. In de Fruitz-app kunnen gebruikers ook eerlijk en zonder vooroordelen uitkomen voor hun verlangens. Zij moeten namelijk aangeven naar welk soort relatie ze op zoek zijn door middel van het kiezen tussen fruitsoorten. Zo kunnen daters die alleen op zoek zijn naar een one night stand kiezen voor de perzik, terwijl anderen die liever een serieuze relatie zoeken kunnen kiezen voor de kers. Daarnaast kunnen ze de watermeloen kiezen voor friends with benefits en de druif als zij liever even willen kijken waar de date toe leidt.’
Jongvolwassenen kunnen hun bekentenissen of vragen insturen door een WhatsApp-bericht te sturen naar +33 7 56 94 82 23. Telefoongesprekken worden niet beantwoord. Fruitz is gratis te downloaden in de App Store en Google Play Store.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Inzenden Esprix start al voor kerst
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

