If you like it, put a ring on it

- Algemeen
- 1 feb 2023 @ 09:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 feb 2023 @ 09:36
- Michiel van Zaane
Valentijnsdag is het uitgelezen moment voor veel koppels om ‘de grote vraag’ te stellen. Restaurantconcern De Beren gaat stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje helpen. Vanaf 1 februari start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’.
Het stel dat wint krijgt een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan, van het diner met livemuziek tot aan de ring en een aansluitende hotelovernachting. ‘Veel stellen hebben hun eerste date beleefd aan een tafel bij De Beren. We krijgen regelmatig prachtige verhalen van onze gasten te horen over de liefde die is opgebloeid in één van onze restaurants. Met deze campagne willen we graag iedereen die klaar is voor de volgende stap het perfecte podium geven. We nemen alles van A tot Z voor onze rekening voor het perfecte huwelijksaanzoek. Het enige waar de winnaar zich zorgen om hoeft te maken is dat er ook ‘JA’ wordt gezegd.’ Aldus Elaine van der Graaff, Content Creative & Social media specialist bij De Beren.
Iedereen die wel oren heeft naar een geheel verzorgd huwelijksaanzoek, kan zich aanmelden via een inschrijfformulier op de website van De Beren. De winnaar kan rekenen op een romantisch diner voor twee - uiteraard met een fles champagne - in een De Beren restaurant. Het restaurant is romantisch versierd met rozenblaadjes en kaarslicht, terwijl er op de achtergrond zachte livemuziek te horen is. Een professionele fotograaf legt het moment suprême vast voor het nageslacht. Als kers op de taart wordt de avond afgesloten in een hotel, inclusief een heerlijk ontbijtje. Ook aan de ring is gedacht: De Beren sponsoren een verlovingsring naar keuze t.w.v. 500 euro.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Top 100 Adverteerders 2023 van Nielsen en MarketingTribune...
- Sanquin en Kinepolis vragen horrorfans om hun bloed
- Welkoop grote winnaar Shopping Awards 2023
- DOSSIER Als merk de barricades op! Hoe dan?
- WFA start wereldwijd vervolgonderzoek naar diversiteit en...
- One Hundred maakt van WC-bezoek rustmoment
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day