If you like it, put a ring on it
- Algemeen
- 1 feb 2023 @ 09:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 feb 2023 @ 09:36
- Michiel van Zaane
Valentijnsdag is het uitgelezen moment voor veel koppels om ‘de grote vraag’ te stellen. Restaurantconcern De Beren gaat stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje helpen. Vanaf 1 februari start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’.
Het stel dat wint krijgt een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan, van het diner met livemuziek tot aan de ring en een aansluitende hotelovernachting. ‘Veel stellen hebben hun eerste date beleefd aan een tafel bij De Beren. We krijgen regelmatig prachtige verhalen van onze gasten te horen over de liefde die is opgebloeid in één van onze restaurants. Met deze campagne willen we graag iedereen die klaar is voor de volgende stap het perfecte podium geven. We nemen alles van A tot Z voor onze rekening voor het perfecte huwelijksaanzoek. Het enige waar de winnaar zich zorgen om hoeft te maken is dat er ook ‘JA’ wordt gezegd.’ Aldus Elaine van der Graaff, Content Creative & Social media specialist bij De Beren.
Iedereen die wel oren heeft naar een geheel verzorgd huwelijksaanzoek, kan zich aanmelden via een inschrijfformulier op de website van De Beren. De winnaar kan rekenen op een romantisch diner voor twee - uiteraard met een fles champagne - in een De Beren restaurant. Het restaurant is romantisch versierd met rozenblaadjes en kaarslicht, terwijl er op de achtergrond zachte livemuziek te horen is. Een professionele fotograaf legt het moment suprême vast voor het nageslacht. Als kers op de taart wordt de avond afgesloten in een hotel, inclusief een heerlijk ontbijtje. Ook aan de ring is gedacht: De Beren sponsoren een verlovingsring naar keuze t.w.v. 500 euro.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Retailmedia: 'Stel de klantreis open voor adverteerders'
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2024
- Creativiteit onder druk door zwakke inzichten
- 'Retailmedia is niet alleen voor de grote spelers'
- Gouden combinatie van technologie, commercie en klantgerichtheid
- Onderzoek: Energiecontracten te complex
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management